Senk joe Superveel leuke dingen gezien: Jingels wat een lief meisje is jouw dochter! Lynn, superfoto's! wat lijk je toch nog jong, het is dat ik je echt leeftijd ken Justins mama, kek pakje voor je mannetje Jo, wat een heerlijke kids heb je toch. Je man heeft echt wel een complimentje verdiend voor de outfits! Favoriete outfit die ik vandaag heb langs zien komen is zonder twijfel het Mim-pi jurkje van Amy-Lynn *FANTASTISCH* Hier vandaag super drukke dag met 2 verjaardagen en een tourtocht door het land, meisje vandaag erg netjes voor ons doen Witte blouse > Name It Rose romper > Mini Basics (erg fijn spul) Jeans > Vingino Maillot > Al sla je me dood... Schoentjes > Bardossa Knipje > Danique's closet
Wat stoer die witte blouse! Hier was het vandaag Korte geruite broek: Hema Longsleeve: kleertjes.com Vestje: V&D Maillot: Hema
DANKJEWEL LIEF VAN JE HOOR! las er bijna overheen omdat ik je foto aan het bekijken was staat altijd lekker fris een wit shirtje lief hoor!
foto is al eerder neergezet maar kijk maar. normaal al haar vinginos zijn nog maat 92 hoor! en dan moet het knoopgatselastiek strak aan
*bloost enorm hier door alle lieve reacties* ehm.... tnx allemaal! Jo79, diddle, Mirell (jeetje dank je...ohh enne die foto van jullie tweetjes ook zooo leuk samen!!), Ise (ehm ja ), Elke (vind die witte blouse haar heel mooi staan!) , Deelight (ik ben wel benieuwd kennen wij elkaar soms dan??)
@ Mirell leuk gematcht hoor! Wat een leuk stel zijn jullie ! Hier draagt mijn oudste ( bijna 2, 87 cm en ruim 12 kilo) toch nog een maat 0 Vingino haha. Heb hem nu maar opgeborgen voor de jongste haha!
mirell, wat grappig om te zien die foto. Hhm misschien gaat het groeien niet meer zo snel vanaf maat 92.... Vrijdag ga ik weer even meten en wegen.... ben benieuwd hoe ze gegroeid is, heb nu geen idee ze zit echt in een spurt nu. Lynn, geen idee maar ik woon ook wel in zuid-holland.... hoe oud ben je dan als ik vragen mag (weet niet of je van '77 bent, lijkt me sterk hihi)? Ik zie op mijn werk wel veel mensen dus wie weet....
Deelight: Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!Oh enne ik ben wel van 1977 hihi (lijk ik dan echt zo jong?) maar mijn echte naam is niet Lynn overigens. Ik woon in de buurt van Spijkenisse en werk in Schiedam...
Lynn, dan lijkt t me sterk dat ik je ken hihi. Dacht misschien van school ofzo maar ik ben van '84.... Kom je weleens in Dordt?
Ah nee ik heb hier helemaal niet op school gezeten woon pas sinds 8 jaar hier in de buurt...en nee kom ook nooit in dordt eigenlijk...ja alleen met de snelweg erlangs