kleertjes voor morgen liggen al klaar: - donkerblauw spijkerbroekje van noppies - paars/wit geruit blousje van de primark - daarover een donkerblauwe pullover van tommy hilfiger - Grijze sneakers van Replay
moet denken aan pino van sesamstraat mijn achterkant mijn achterkant heb de allermooiste achterkant van nederland. kunnen jullie die?? samen met andre van duin
Hey meiden, Mijn oudste meisje is vandaag geheel in hema.. Staat zo leuk bij der e hebben nu van die nieuwe vestjes met roezeltjes erop.. En mijn kleinste meisje heeft vandaag ralph lauren blouse ros met wit streepjes...spijkerrokje bakkaboe en roze maillot en zilveren i am baby laarsjes zal kijken of k zo een foto kan maken.. Fototoestel ligt bij mijn ouders maar k moet vanmiddag werken en de meiden zijn altijd bij mijn ouders dus kan k zo denk een foto maken!
@Pluk, leuk, dat jasje heb ik ook (vooral de prijs is leuk )! @Tamaraliza, ziet er mooi uit! @Mirell, wat een leuk jurkje heeft ze aan en jaaah, dat liedje ken ik ook . @Elke, leuk dat paars staat haar goed. @Luna, dat shirtje had ik ook nog bijna gekocht, maar ik had al iets in die kleur, staat in ieder geval erg leuk! @Karinjalink, wat een mooi kindje heb je! Hier vandaag het rokje van Ikbenhetmaar van Vinrose, giletje D-Zine, truitje Kleertjes.com huismerk en legging Kiezeltje.
Leuk jo79 een hele meid al zeg!! Hier mijn meisjes van wat ik al eerder beschreef" Bekijk bijlage 132139
En ons kleinste meisje.. Hier staat ze en dat probeert ze iedere keer maar hier was het wel erg lang zie je ook aan haar gezichtje hahaha... Bekijk bijlage 132140
Tamara wat een ontzettend lief mensje heb je daar. futuremama knappe meisjes zo hoor. Mirell mooie achterkant Het jasje van Vinrose was zeker lekker geprijst ( 7,50 ) Dit zijn mijn muiters van vandaag Ms K grijs shirtje van C en A broekje en gilet van Persival (gekregen van vriendin) zwarte legging van de Hema laarsjes van Petit shoes (als ik het goed heb) Mr K grijs shirt van de Hema t shirt R 95th Broek van de Takko Schoenen van Gaastra
Jo 79, wat een leuke outfit, helemaal mijn smaak! Futuremama, wat een plaatjes van meiden. Vooral het eerste setje is super van jouw oudste. Was HEMA toch? Hier vandaag: Romper > HEMA Longsleeve > Little Feet Jeans > Retour Schoentjes > Shoesme ps was een erg snelle foto, mevrouw is moe van het shoppen
iedereen ziet er weer mooi uit hoor pittige meiden!!! geen tijd voor iedereen persoonlijk ga dr een dr bedje in gooien hier
@ Jo79,Elke en pluk leuk! @ Futuremama, staat erg leuk. Echt leuke meiden heb je! En die kleine Evi al zo goed los staan!! Hier nog wel een foto van Lisa van gister. (Laatste x PSZ ) Rokje en shirt BF Vestje Persival Laarzen Clic!