draak vandaag vingino broek vingino jasje gillen dat ze jasje aanmoest niet normaal maar toen ze net ging slapen wou ze jasje niet uit blouse en spencertje jil en sil
alleen laarsen uit met jas en al in bedje gekukeld geen zin in strijd vanmiddag en dat begon na haar broodje al ze wou een toetje nou joh drama hier.... eet jij ff lekker je toetje....vanavond niets soms heb ik gewoon ff geen zin in gezeur slechte mama tjaaaaaa dan maar slecht
zo is ze wel weer lief hoor!!!! ga dr zo weer uit bedje plukken is al wel weer vanaf half 1 slapen als ik die laat gaan slaapt ze zo tot half 5 door.
haha Mirell geweldig! Leuke outfit zeg!! @diddl: ze ziet er ook echt feestelijk uit bij haar afscheid, mooi!
@Diddel: oh een echte dame zo hoor! @Mirell: haha lachen!! Vind het wel grappig hoor! Danique wilde vanmiddag ook niet slapen en nu uiteindelijk wel om 3 uur gaan slapen tot half 6, hmmm helemaal raar ritme hebben we nu. Maar je draakje had wel een mooie outfit aan vandaag @hier, jottum blouse en vestje, vingino maria en witte maillot van bonnie doon en toen ging ze met d'r shoesme's door het perkje en viel op haar knieën in de modder , dus nu alleen een blauwe maillot aan, had geen zin meer er een complete mooie outfit van te maken Foto staat hier ergens wel in album (wit vestje en lichtbaluw-ig blousje)
Leuke foto allemaal, Mirell leuke set!! is dat het vingino maria broekje? Diddle wat een leuke foto van je meisje.. Romy vandaag op de foto geweest, 1x jottum jurk met donkerblauwe jottum bolero en bomba rokje met bengh shirtje en mim pi bolero. Zal zo ff een foto plaatsen in album
@Diddl, leuk, aaah, en de laatste keer psz, ze wordt groot! @Mirell, leuke foto's zo in het bedje met kleertjes en al ! Hier draagt hij vandaag een romper van Hema/Jola/Hans Textiel?, polo van Vinrose (van Ikbenhetmaar), een blauw broekje van H&M en All Stars. Hij was net op het krukje geklommen om de deur open te maken, oh, oh, oh.
Hier vandaag weer haar retour broek met paarse bfc vest. Waren nog schoon gebleven dus nog maar even een dagje aan.
Didle al afscheid van de peuterspeelzaal, gaat dat toch snel Mirell oh zo ben ik ook hoor gewoon pick your battle en over het wel of niet aanhouden van kleren ga ik echt niet het gevecht aan, ze slaapt hier ook tussen de middag gewoon met haar kleding aan. Kylian had zijn kleding schoon gehouden dus die heeft vandaag hetzelfde aan.Kinley gaat vandaag gekleed in een setje van Dirkje (rokje en longsleeve) met een maillot van de markt (wedden dat ze vandaag wel schoon blijft )
Vanmorgen C.B. geweest dus moest weer rennen en vliegen! @ Mirell, Leuk die keertjes en k heb ook vaak strijd hoor met de oudste.. Die ligt ook wel eens zo in bed... @ Didl Gaat zeker hard afscheid nemen van de peuterspeelzaal wel een lekker meisje zeg!! @ Jo 79 Wat een lekker kereltje zeg! @ Esmee wat een kleintje zeg en een onwijs schattig jurkje!! @ Red en Pluk dat heb ik nou nooit dat kleertjes schoon blijven stelletje rauwdauwers van mij.. Hier mijn meisjes Mila in z8 gekleed en evi rokje z8 truitje + maillot hema Gilletje h en m en schoentjes i am baby.. Let niet op de plek op evi shirt is allemaal kweil ze krijgt tandjes... Bekijk bijlage 132462
Lisa is vd PSZ af omdat ze nu naar het KDV moet, niet omdat ze te oud is @ Futuremama, heel leuk weer! @ Jo79, leuk!
Jo79, wat een boefje (wel in een stoere outfit ) Esmee, wat een poppetje! Futuremama, leuk 2 meiden in dezelfde stijl! Hier vandaag: Alles van Z8 Is allemaal maat 80, behalve het rokje is maat 74. Ps excuses voor de enorm vloekende babypaws...