esmee, schattig! Jo, stoer van hem hoor, wel ondeugend. Elke: superleuk ziet je dochter eruit! (en wat een ruimte heb je! ) Vandaag een skinny van name-it, zwart basic shirt van prenatal, t-shirtje van little feet. Oja en slofjes van prenatal die ik ergens terugvond heb niks bijpassends. (foto slechte kwaliteit maar is met mobiel gemaakt):
Deelight, Little Feet is hier ook favoriet. Valt mooi smal en echt superkwaliteit! We hebben idd de luxe van een aparte speelkamer voor Puck. Ben vooral blij met de ensuite deuren die erin zitten. Zo is het zowel bij de kamer te betrekken als af te sluiten (ivm de warmte bijv of als ze ouder is )
Elke, ik heb dan meteen een vraagje voor jou, wil eigenlijk deze legging kopen: Moodstreet legging | Meisjeskleding maar toen ik hem in de winkel zag leek hij zo wijd? Wat vond jij ervan? Super trouwens een aparte speelruimte!!! (kan ik alleen maar van dromen hihihi)
Heb alleen ervaring met broekjes van moodstreet/little feet en die vielen smal. Zou als je hem in handen hebt en hij valt groot een maatjje kleiner doen. We gaan ook de lente in en al zou hij dan wat korter zijn, dan is dat ook niet zo erg. Shopze
vanmorgen kdv mim-pi truitje leer rokje en legging ik wou haar spijkerbroek aan maar mevrouw werd boos en zei neeeeej jokje en agh prima dan een jokje
Elke, thanks voor je reactie. Heb er een gevonden in de outlet maat 86. Ze past het shirtje wat erbij hoort (met poppetje) in maat 92 nu al. Had ik nooit verwacht! En wat jij zegt over de lente zat ik ook al aan te denken. Ga m zo bestellen. Heb er een leuk paars ballonrokje bij van Hema, die ga ik zo even innemen en dan kan ze van ed week weer shiny new voor de dag komen mirell: erg leuk bij elkaar, vooral dat shirt vind ik erg leuk!
@ Elke en futureman, leuk hoor! Ik hou ook van Z8, @ mirell, staat je meisje mooi! Zelf zou ik niet zo snel voor leer gaan,omdat ik daar niet zo van hou! maar het staat jou meisje goed
Mirell, stoere outfit voor het kdv, staat erg leuk! Deelight, goed dat je besteld hebt. Puck draagt van Little Feet ook altijd een maat groter. Is echt een superleuk merk
@ Mirell wat een super stoere outfit!! @Elke, wat een scheetje!! @ futuremama wat een super leuke outfits! @ esmee, echt een prinses!!!
Justin heeft 2 outfits gehad vandaag!! Fijn hoor zo'n fruithapje Romper hema Sokken Prenatal Shirt armani Broek armani
Ah wat een scheetje en 2 leuke outfits Hier heeft Kylian vandaag een witte longsleeve aan van de hema met daarover een grijs tshirt met een trekker (KoeBoe) met een spijkerbroek (weet alleen het merk niet meer en je raad het al ik mag niet kijken) Kinley heeft een wit/roze/bruin gestreept coltruitje aan van de Takko en een bruine broek van de H&M Vanmiddag gaan we lekker weer bij de takko schoppen, even lente/zomer kleding in slaan, dan kunnen we een stukje zomer in met goedkopere kleding en kunnen we onze slag slaan als de merkkleding weer in de aanbieding komt. Hier in het dorp hebben we namelijk 2 keer per jaar een grote uitverkoop van zomer of winterkleding. Daar heb ik dus een paar weken geleden die laarsjes voro Kinley ook op de kop getikt (afgeprijst van 80 naar 20 euro)