Zo, ben weer bij Esmee wat een superleuke jurk! Futuremama leuk zo die kleding o elkaar afgestemd. Vind Z8 heel leuke kleding hebben. Liza heeft een wintervest die ik superleuk vind Elke29 staat leuk dat rood? Maar die slofjes/schoentjes... Deelight leuk shirtje heeft ze aan. Mirell geweldige outfit! Stoer zo'n leer rokje. Justins mama lekker mannetje heb je. Leuke stoere outfit, die 2e. Liza had vandaag een romper van zeeman, shirtje met hart van Zara en spijkerbroek van Esprit. En Uggs schoentjes. Uitgezocht door oma Helaas geen foto... Normaal leg ik het klaar, maar was gister laat thuis en toen lag Liza al te slapen... Trusten allemaal!
hahaha moet echt lachen geloof mij of niet maar amy-lynn haar setje ligt klaar voor morgen zelfde rokje zelfde spijkerhesje truitje ook groen mim-pi alleen hier ook de groene mimpi legging morgen meteen een foto maken
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!! Waarom kan ik foto's in iemands album niet zien? Moet je er dan bevriend mee zijn? Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de fotos van shannen, maar helaas zie ik niks...
en mocht dus geen foto maken maar lekker toch gedaan hebben hier al geknipt gekleid gekleurd. heb er al een dagtaak opzitten maar wel gezellig hoor. en pffffffff ze gaat praatjes krijgen bij aankleden ze wou niet haar rok aan nouuuuuuu echt wel dus
@Mirell, hahah jij zegt altijd dat ze niet op de foto wil, hier is dat juist andersom. ALs er maar een fototoestel in de buurt komt, zetten ze de beste (lees: erg nagemaakte) lach op, en zoeken elke keer de camera op. Maar erg leuke kleertjes hoor! Vind dat groen erg mooi! @justins mama, stoer mannetje zo hoor!
Zo herkenbaar Mirell, hier gaat ze ook al lopen miepen als ik het fototoestel pak.. Vind Amy-Lynn er weer super uitzien. Zelf zou ik nooit voor deze kleuren gekozen hebben maar het stat echt leuk en ik denk dat dit setje Lisa toch ook heel leuk zou staan!
@ mirell en shannen echt super leuke mim-pi set!!! lekker stoer. Hier vandaag gaan spelen in indoor speelhal van chimpie-champ. Dus vingino, carbone shirt (helaas laatste keer vandaag, wordt nu echt te klein) hema legging. foto in album, maar zal niet zo heel duidelijk zijn.
Tamaraliza, thanks. mirell: leuke combi! Mijn mopje draagt dit vandaag (lekker makkelijk): tuniek met rimpelmouwtjes en zakjes (niet zo'n duidelijke foto) van name-it. Met een legging met rimpeltjes onderaan ook van name-it. (ohja en natuurlijk d'r afgeragde thuispantoffels ) Je merkt al, ik ben gek op zwart-combinaties.
@ mirrel Echt een heel leuk setje !! Vind mim-pi een erg leuk merk alleen veel leuke dingen in grotere maten dus word nog even wachten met die kleine pruts van mij
Hier wilde ze volgens mij ook niet op de foto met haar hand voor haar gezicht haha Romper: hema truitje: bakkaboe rok: hema legging: noppies rammelsokjes: difrax
Bekijk bijlage 133088 Ook even showen hoor ! Vestje is van de Hema. Broekje is van Noppies. Sokjes van de DA (zitten rammelaartjes aan )
Ja super! Ze kijkt ook heel veel naar haar voetjes de laatste tijd, dus nu kijkt ze echt zo van; Huhhhhh.... ha ha geweldig!
@ Esmee en MissT, schattig!! @ Deelight, simpel maar leuk!! Hier vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens Z8 aan (KDV) En moet zeggen het stond eigenlijk best wel weereens leuk Heb er voor Lisa een andere maillot bij donkergrijs met lichtgrijze stippen vd Hema en dan het grijs gestipte rokje stond er leuk bij!