Mirell haha, leuke set hoor!! MissT wat een geweldige haarband heeft je dochtertje!! Diddle foto? Hier vandaag geen foto gemaakt, ze had rokje little feet met blauwe shirtje en hema legging.
@foto in album @vandaag: z8 set (rokje, blazer, legging) tshirt van zara, babypaws en bonnie doon sokjes. @eergisteren(ook foto in album) kdv dagje, zara bolero, bakkaboe blousje, hema rokje en bonnie doon maillot en babypaws.
Goed bezig Lynn, vind vooral het donderdag setje erg leuk! Daantje begint ook steeds meer haar te krijgen. Puck ook, is zo leuk om te zien. Hier vandaag compleet in Billy en Lilly Ps Let niet op al het speelgoed dat rondslingert mevrouw staat even in de "rommelmodus"
@ Lynn en Elke, erg leuk allebei! @ Shannen, had gister geen foto gemaakt, zal het vd week nogeens aantrekken en dan een foto maken.
wat een poppie is het zeg!!! staat haar leuk hoor MAMA heeft zelf geshopt ben van 9 tot nu net in de stad geweest en heb echt superoutfitje zal vanavond foto plaatsen hihihih
@ lynn, leuk z8 , allleen jij hebt de zomer al in je hoofd.. Nu al een wit rokje aan. @ elke, leuk hoor billy en lilly, ook vaak naar gekeken. Misschien toch maar een keer een set kopen. @ debby, Leuk hoor! wel sportief voor jou doen of niet? Hier vandaag nog pyama mevrouw slaapt gat in de dag van 11,00 tot nu aan toe. wrsch bijslaap dagje.
Elke leuke set, Debby mooi hoor, staat je meisje echt heel erg leuk!! Vandaag eerst hema setje met spijkerrokje foto al eerder in mijn album en nu was helemaal nat, roze noppies shirtje met roze gaatjesmaillot en een ander spijkerrokje, reserve setje bij oma haha
Lynn staat leuk hoor Elke ook leuk!! en rommel?? ik vind het reuze meevallen hier lijkt het huis af en toe wel ontploft als die meiden bezig zijn Debby staat stoer hoor. Alleen de laatate 2 pag. bijgelezen.. Vandaag ook een z8 outfit aan bij Noa foto stond al in album.(blazer/gestreept jurkje)
thnx meiden. Ja ik hou erg van jurken en vooral wijde jurken maar ze heeft ook wel eens een spijkerbroekje aan hoor
Hier HEMA oufit, gebreid rokje + bolero en stippenmaillot. Foto al eerder geplaatst kan even kijken of ik m nog kan opduiken... *gezocht, kan geen foto vinden, dus straks even eentje schieten*
Cool truitje!!!!! Waar heb je die vandaan!???????? Volgens mij word het tijd dat hier meer "mannenmode" word geshowed! Zal zo proberen een foto te maken. Ons ventje is vandaag geheel in het HEMA (behalve rompertje, die is van de KV)
Hahaha, nou je het zegt Alleen heeft ze daar een giletje aan. Vandaag de bijpassende bolero Hoef ik ook geen foto meer te maken...
@Elke: leuk hoor! @klijntjuh: is niet helemaal mijn smaak @cyntje: er word hier ook wel veel mannenmode geshowt hoor! In heb begin niet zo maar nu wel veel meer!