Leuke combi Sylvia!! Echt schattig Ik zag trouwens hier bij vd ven wel een bijpassend gestreept shirtjhe bij het rokje, denk maandag toch nog even kijken of ik die erbij koop of niet... @hier; foto's in album
Hier vandaag vingino tregging. jottum tuniek en mexx bolero. foto al in mijn album @sylvia leuk hoor. @ elke die set v/d hema heb ik ook, alleen nu te klein. maar wel leuk!!
Vandaag... - Eager Beaver jurkje - blauwe sokken - witte legging - dribble on (tandje 3-4 zijn onderweg )
Ise, hij is leuk! Ga nu aan het twijfelen, bij Kleertjes.com zijn ze nu 20 euro en dan nog 20% eraf, dan kost het natuurlijk helemaal geen drol meer... Valt het op maat of valt hij klein?
Elke, ik vind hem ruim vallen want ze draagt op de foto een 74. Ik had hem vorig jaar in 68 en die zat nu pas goed (nooit aangehad dus), maar die heb ik verkocht en deze bij kleertjes.com met sjopze code gekocht. Was 21 euro nog wat kwijt inclusief verzenden.
Mmm, twijfel dan nu of ik een 80 of 86 moet nemen. Ze draagt nu 80, maar als hij ruim valt... Draagt Noa normaal 74 en jij hebt een 74 genomen?
Noa is van Sylvia . Ze zit tussen 68 en 74 in en die 68 paste ze nu precies. Dus 74 zal van de zomer goed zijn als ze een beetje doorgroeit.
Sorry bedoel natuurlijk Jade , dankjewel voor je advies, dan zet ga ik hem op mn verlanglijstje zetten.
shirtje is van de H&M, huidige collectie! gewoon kort shirtje met rode longsleeve romper van de hema eronder Om maar even door te gaan. Spijkerbroekje is van 'Oh Gosh' (amerikaans) Sokjes geen idee en schoentjes zijn Vans!
@ ise, leuk broekpak!! Heb ook zitten twijfelen. Vindt hem wel erg stoer... ojee, je maakt me opnieuw aan het twijfelen. Hier vandaag haar Bakkaboe rokje en bolero naar KDV. Dus helaas geen tijd voor foto's. aangezien het 's morgens altijd een grote haastpartij is. Misschien als ze terug komt uit KDV.
Ik vind dat shirtje zoooo stoer!!! Zal eens kijken of hij online te bestellen is??? Gewoon het idee... The Beatles is helemaal niet van zijn tijd... en dan toch zo'n shirtje dragen haha!
Ons ventje vandaag... (foto is van gisteren maar alles was nog schoon... niet ondergespuugd) Bekijk bijlage 133798 Romper kruidvat Shirtje en broekje Hema... van oma gekregen