ise ik zit even in je album te spitten en ik vind die z8 blazer toch ook best mooi! madeliefke: die jurk van sylvia kost 14.95 geloof ik. Daarom had ik hem ook meegenomen, vond hem wel aardig. Maar nu ik hem aanzie vind ik hem super!
Wat schattig zeg, waar halen jullie eigenlijk z8 ik ken dat merk niet eens dus zou niet weten in welke winkel (keten) ze dit verkopen
@ Sylvia, hier vind Lot het ook niet altijd leuk hoor @ Mirell, ik zag je lieveheersbeestje net al op hyves, erg lief! @ Debby, staat dr erg goed!! En je ventje zooo lief! @ Pluk, z8 bv. www.amazingkids.nl
Ik kan wel merken dat ik vandaag niet online geweest ben Mirel super dat lieveheersbeestjespak. Staat haar heel leuk Heb nog meer leuke kleertjes gezien, ook jongetjes Vind dat setje van Dane erg leuk. Vind blousjes bij jongens errug leuk! Liza had vandaag shirtje van monnalisa (met babyduck), paars rokje van prenatal. Maillot en romper van zeeman. Paarse kniekousen en laarsjes van prenatal.
ik ben trouwens ook maar een fotoalbum begonnen. Ik vind het wel leuk om het bij jullie allemaal zo bij elkaar te zien staan.
@ debby, super leuke sets. Je kindjes matchen vandaag ook perfect bijelkaar. Ik had 2 dgn geleden precies dezelfde set aan!!
@Debby: wat zien je twee kindjes er leuk uit vandaag! En idd matchen perfect! @Mirell: leuk lieveheersbeestjespak!! @Ise: ook heel schattig! @Hier: foto in album, hema rokje, bakkaboe blousje, bolero en maillot van zara, richter schoentjes
@Mamavandane, haha, leuk blousje, heb ik ook voor mijn zoontje . @Diddl, leuk jouw 2 meisjes! @Debby, wat je kindjes er vandaag leuk uit, passen mooi bij elkaar! @Anderen, heb allerlei leuks voorbij gekomen weet even niet meer wie waarbij hoorde, sorry! Hier vandaag niets bijzonders aan, een spijkerbroekje met een rood geruit shirtje/overhemdje van Nijntje en een donkerblauw gevoerd knuffelzacht vest van Z8.
Dankje. In eerste instantie vond ik ze niet heel mooi, maar als ze ze aan heeft staan ze prima, en ik kan nergens witte open schoentjes vinden met dezelfde kleur zool, dus dat vond ik hier ook wel fijn aan. Maat 20. Ze zijn voor nu al hoor. Hopelijk kan ze er even tm mei ofzo mee door.
Ja ik vind ook dat ze mooie ogen heeft vooral als je ze van dichtbij bekijkt. De perfecte mix van mama's bruine en papa's grijze ogen. Bij de pupil zijn ze dus bruin en lopen over in grijs naar buiten toe om het af te sluite met een mooie donkergrijze rand. Die van Kylian zijn vanaf het begin egaal bruin (ook heeeeeel mooi vind ik) Kylian is trouwens terug van zijn logeer partijtje bij mijn ouders inclusief waterpokken. Hij ziet er ook niet uit qua kleding want alles moet soepel en wijd zijn, dus jogingbroek met een veel te grote longsleeve waarop dan nog wel een auto stond.