@ lynn, leuk hoor!! Ik vind dat giletje ook nog leuk... zag hem op de site van z8 en twijfel hem te bestellen. Ik mag alleen niet van mezelf, omdat ik weet dat ik van de zomer ook nog wel het een en ander koop. van de andere kant, haar kast met winterkleding wordt wel steeds leger, omdat ik maat 80 langzamerhand aan het opruimen ben.
Zoontje vandaag: Vinrose broek, tommy hilfiger overhemd en daarover van lief een opavestje!! En zijn clic laarsjes!
Andy had gister aan: - witte Longsleeveromper Hema - groen Shirtje Mexx - wit pyamabroekje van de Action (2 voor 1,98!! echt aanraders!) - uggs-achtige slofjes van Name-it Vandaag: - donkerblauwe Romper hema - Blauw+donkerblauw gestreept truitje van de Hans Textiel - Spijkerbroekje - Witte sokjes Prenatal
donkerblauwe polo/sweater met wit en koraalrode streep - tommy hilfiger lichtblauwe joggingbroek met donkerblauwe kniestukken - babygap
Kylian zijn blauwe tumble and dry longsleeve met daaronder een hele oude villa happ broek waarvan de rits net kapot is gegaan dus die gaat exit. Kinley een vel blauw tuniek met witte tekst en een zwarte legging eronder.
pluk, leuke foto van je meisje, die roze wangetjes Lynn77, jouw dametje ziet er zoals altijd weer superverzorgd uit. Leuk hoor. Hier van de week aan legging en shirt van moodstreet (beetje ruim maar kon niet wachten) en ballonrokje van de Hema. Heb alleen geen staande foto:
vandaag: sam: setje van noppies die ik nog achter in mijn kast vond (schaam schaam...) vind het vestje erg leuk staan. emma: z8 jurkje. Mijn man had haar vandaag aangekleed en hij had dit jurkje uitgezocht, ik had al verwacht dat het zijn smaak zou zijn Foto in album. O gelijk ff mijn boxkleed showen. Die heeft mijn moeder gemaakt. Mooi he?
@ debby, wat heb je toch een mooi meisje!!! vooral haar haar is mooi en natuurlijk heb je ook een knappe knul.
Lynn staat erg leuk hoor dat z8 setje!! Deelight lief hoor! Debby wat een mooi mannetje is het!! en setje staat erg leuk!! Emma ziet er ook leuk uit. Mirell mimpi staat jou dochtertje echt mooi!
Tnx Sylvia! Ik vind dit roze haar echt mooi staan ook...ben blij dat ik dit setje nog mooi met 50% heb kunnen kopen. Heb trouwens ook de blazer maar die doet ze morgen aan bij een kiezeltje rokje en shirtje... Hoe zagen jouw meiden eruit vandaag?
Ja echt leuk! en die 50% is dan mooi meegenomen. Ik zou het echt niet weten haha! Dominique heeft gister de kleren ingepakt voor vandaag, want ze zijn bij mn schoonouders blijven slapen Dus dat is zometeen een verassing Ise ook mooi dat setje