Oh wat schattig ik wil ook nog shoppen voor badkleding maar dat doe ik wel een keertje als ik in Almelo ben want daar zit een dumpzaak van Ten Cate
Hier vandaag z8 set. zwart stip rok, z8 stip shirt en roze t-shirt. o, mijn partner kreeg vandaag de opmerking op kDV, dat ons meisje wel een enorme kast moest hebben. omdat ze nog nooit 2x hetzelfde heeft aangehad op KDV
@Miekje: oh echt joh, nee hier heeft ze wel regelmatig hetzelfde aan naar kdv hoor...maar wel leuk compliment haha! @Noppies bikini: schattig!'! "wij' hebben hier allemaal badpakjes en bikinis van kate mack van ebay geshopt
@foto in album Jottum rokje, blouse en vestje, bonniedoon maillot en d'r nieuwe bardossa's (ze zitten perfect!)
Ach wat zijn ze leuk! Als Roosje straks goed genoeg loopt ga ik ook maar eens op schoenenjacht! *kannietwachten*
@ lynn, leuk hoor! Die schoenen staan ook geweldig!! @ lynn, over kleding kast. Ik kreeg op mijn donder van mijn mannetje!! Die vond dat ik me maar eens wat meer moest gaan beheersen. Dat ze best wat vaker in dezelfde set naar KDV kan gaan. Ik heb vandaag het knofje jurkje van Bengh aan, maar hij is nu echt te klein,dus die gaat nu echt op MP
Esmee lief hoor die bikini! Miekje haha hier ook enorme kasten.. Moet het eens gaan uitzoeken.. Lynn super die schoentjes. Hier vandaag Noa z8 set, zie album. Daan zara/WE set foto staat al in album en van Luna ook stippenjurk.
@miekje: oja kreeg je op je donder, hmmmmm nou gaat ie natuurlijk op je letten wat je allemaal koopt Misschien moet ze even flink groeien, dat heeft hier geholpen om de kast leeg te krijgen (en daarna weer een beetje vol) @iedereen: tnx: ik ben helemaal blij met de schoentjes, ik vind ze geweldig zeg!
lynn die schoentjes staan echt super leuk. Ze passen precies bij Danique! over kledingkasten gesproken... hebben jullie al het winter er al uit? en verkopen jullie het al op marktplaats...? Sommige dingen vind ik nog een beetje zonde... en denk dat het nu ook niet heel goed verkoopt of wel? Hier vandaag een Bakkeboe setje. Vind het haar heel leuk staan maar aan het rokje moet ik nog een beetje wennen.
Vind het haar wel erg lief staan hoor Debby! Ik haal in april al het winter uit de kast en gaat alle zomer erin. Nu hangt er wat ze nu aankan, maar wat al wel van nieuwe collectie is. Omdat ze een groeispurt had. En nog wat winterdingen die ze nog wel past. Maar de echte zomersetjes heb ik nog weggelegd liggen. Dat zijn 15 setjes. Ik heb al een boel winterspul weggedaan ( naar Sylvia) maar als ik nu nog winterdingen heb dan zou ik ze pas in september te koop aan bieden, denk dat het nu niet zo goed verkoopt. Ik heb vorig jaar in september de zomerdingen te koop aan geboden maar heb het voor heel weinig verkocht, denk dat ik toen beter niet had kunnen doen en had moeten wachten tot nu. Dus de zomerspullen van dit jaar ga ik pas volgend jaar in maart ofzo erop zetten...
Eeeh ik heb helemaal geen winter of zomergarderobe, er ligt gewoon in de kast wat haar nu past (truien-tshirts-rokken-broeken-jurken) en als ze ergens uit gegroeit is dan krijgt ze daar wat nieuws voor. Het enige wat ik volgende week ga doen is zomerjassen halen voor de kinderen
sjaak vandaag een lekkere warme trui met capuchon en rits van tommy hilfiger, op een jeans van bfc oh en pluk, dat heb ik ook niet hoor! hier vnl shirts (al dan niet lange mouw) en broeken. al ga ik nu gericht wat korte broeken shoppen, durf de gok nu wel te nemen met de maat! en idd, de jassen zijn natuurlijk op seizoen afgestemd.
hier heb ik veel jurken waarvan ik denk dat ze het najaa nog wel aankunnen dus gaan allemaal in langwerpige boxen zo met hangertje en al de zolder op. ik heb nog geen zomer in haar kasten hoor wel paar setjes die ik alleen in weeken en feestjes draag bij haar. maar de rest moet echt nog even geduld hebben. vandaag haar jurk en jasje van claesens en later haar pyamaachtige mim-pi jurk dat ding is zooooo groot maar wel lekker zacht mag alleen hier thuis aan.
Hier vandaag: Maillot: Bonnie Doon Spijkerrokje: Baby blue --> Terstal Romper stretch--> Hema Blouse vingino kim Zwart vestje er over heen van Name it Stond erg lief! Heb er foto van met me mobiel gemaakt, zal hem morgen in me album zetten