mama32, echt een mooi snoepje Cyntje, ook nog zo'n lief klein hummeltje! Hier vandaag: Vestje> NOPPIES Wit Shirt lange mouw > Basic kktk Jeans> Cars Sokken> HEMA Rood speldje > Lief!
@ mama 32 wat een popje!!! @ madeliefke, leuk vest en sluit me bij lynn aan,dat rood haar leuk staat. @ lynn, leuke set!! Hier vandaag retour spijkerbroekje en vest van de h&m. Dus lekker relax en niet zo bijzonder. Maandag carnaval!!! nou, ja dit weekend natuurlijk al voor papa en een beetje voor mama. (zonder alcohol toch een stuk minder leuk)
@madeliefke en deelight: tnx! Ik denk dat het het model is hoor, het was mij niet opgevallen in ieder geval. @Adora, sorry, ik heb mijn album op prive staan...meeste mensen die vaak in dit topic reageren hebben een vriendschapsverzoek zodat ze de foto's kunnen zien... @Esmee: wat een stoer setje zeg, leuk hoor!
Jammer Lynn, ik heb al gegoogled op het merk... heel leuk die kleertjes van Jottum Ik snap je wel, ik heb zelf ook mijn album op privé staan ik heb net pas dit leuke topic ontdekt en gelijk toegevoegd aan mijn abonnementen Je doet hier leuke ideën op voor de kinderen
Foto's van gisteren (kindercarnaval) en vandaag in album. @esmee1808: wat een leuke carnavalsoutfit, geweldig zo'n uk, lijkt wel iets van Anne Geddes!
Wat zijn jullie al allemaal vroeg aangekleed hahaha wij zitten nog in pyama.. Maar we moeten vanmiddag naar een verjaardag dus z lang mogelijk zonder hun goede kleren... Maar schattig allemaal zeg!
Esmee, wat een leuke carnavals-outfit Lynn, thanks voor het vriendschapsverzoek ik heb met heel veel plezier naar je kleine meisje en haar mooie kleding gekeken Whaaw... ze ziet er altijd zo mooi uit wat een leuke kleding koop jij toch voor haar Shop jij via internet of heb je favoriete winkels? Ik vond mij altijd een jongensmama maar nu ik je meisje zie lijkt het me super om een klein meisje te kleden
@adora: tnx voor je compliment... Ja het is echt geweldig zo'n meisje aankleden, helemaal leuk! tot de dag dat ze zelf wil gaan bepalen haha Maar dan ga ik gewoon 2 sets neerlegen en mag ze daaruit kiezen... Ja ik vind het gewoon een soort hobby van me geworden, shoppen en setjes bij elkaar zoeken, vind het zo leuk, en shop het liefst via internet hoor, heb ook wel wat winkels, maar meestal als ik daar kom is haar maat uitverkocht. Dus bestel ik het alsnog via internet. Internetsites hebben ook vaak al eerder de collecties binnen dan de winkels, dus ben je er lekker snel bij, en ik vind inet shoppen veel relaxter, kan heel rustig bekijken en er nog eens een nachtje over slapen tot ik het echt ga kopen... favoriete winkels hier: Kinderkleding | babykleding | Jottum | Oilily kinderkleding online Home Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com Kixx Online kinderkleding & babykleding ZARA Netherlands en nog veel meer hoor, maar het meest shop ik bij de bovenste twee... favoriete merken zijn jottum, z8, kiezeltje, jil&sil, s&d le chic, vingino, catimini, taille o en zara
Esmee, Wat een schatje!! Lynn, Je kleine meid ziet er als altijd weer prachtig uit vandaag!! Leuk dat jasje van z8 met roze. (ik wil ook een meid!!!!!! ) Wij zitten nog even in pyjama en we kleden ons aan na het slaapje van de kleine man. Ik denk een vestje van de h&m met replay spijkerbroek vandaag.
hahahah Lynn je spiegelt het leuk neer met als ze zelf wil bepalen ik hoor je nog wel als ze 2 is en heeeeeel drama maakt omdat mevrouw een jokje aan wil