@ debby, ik had het setje ook gezien in de folder van de wibra en vond de dingen die ze hadden best leuk!!! staat je meisje goed. @ madelief, jippie je meisje weer leuk kleden, naar die verdomde pokken. maar ja ze kan ze maar gehad hebben. @ lynn, leuk jurkje.
@In album ook nog een foto met de z8 witte blazer eroverheen, we zijn net even weg geweest en heb de blazer als jasje gebruikt. Ze had bekijks hoor, mevrouwtje!!
Tnx allemaal voor de lieve berichtjes! Ja leuk he, echt iedereen keek naar haar, en zij trots als een pauw met een grote glimlach liep ze naast papa...
Puck op de kinderboerderij. Wat ze voor kleding draagt is nu even ondergeschikt, maar ze draagt voor het eerst twee staartjes *trots* (stelt nog niet zoveel voor, maar laat me maar even )
leuk hoor staat super... was het niet koud zonder jasje? of scheen bij jullie wel de zon? hier was het fris hoor
hier vandaag fotograaf op KDV. Naar KDV => z8 rokje licht roze, shirt noppies met, z8 legging, bolero noppies. Natuurlijk een bijpassend klipje in haar haar. Als madame die laat zitten en papa niet zo eigenwijs is om hem uit te laten..
Hahah idd hier ook zo`n papa.. Maar leuk altijd foto`s laten maken... Hier foto in album.. Mila in een nieuw setje en Evi van Mila een setje van vorig jaar.. K ga zo effe shoppen voor mijn jongste moppie..
Futuremama, ze zien er weer top uit! Veel plezier met shoppen Miekje, wat leuk een fotograag op het kdv. Krijg je dan een soort "schoolfoto's"? Hier vandaag; Maillot > Bakkaboe Tuniek > Little feet Schoentjes > Petit Shoes afgewisseld met Babypaws en.... natuurlijk weer 2 staartjes . Heb een album aangemaakt. Bij 14 maart vind je de foto van vandaag.
@ madeliefke... Wat ziet ze er weer lief uit. staartjes helemaal leuk. Ik ben ook blij, dat ik het eindelijk kan. Ons meiske heeft ook weinig haar vooral bovenop. Maar het zal vast goed komen. Ik heb zelf dik haar en mijn partner ook. Idd het is een soort schoolfotograaf. Werd tijd voor nieuwe foto's. Kijken of ze voor de fotograaf wel stil wil staan
Grrrr staartjes , helemaal jaloers (ziet gewoon groen), hier al bij dat ze al een beetje haar heeft Hier een wit met rode stippen outfit, ja je raad het al precies 2 weken na haar broer heeft madam de waterpokken. Maar goed afgelopen donderdag de zomerjassen gehaald, Kylian wilde perse een rode en heeft dus gekozen voor deze Sevenoneseven zomerjas (windjack) (K204-S11/bradley/red) | Kixx Online kinderkleding & babykleding Voor Kinley hebben we deze gekozen Reset jas pink glossy l CombiKids.nl Groetjes anita
niet al te jaloers zijn hoor meiden... hier eentje die helemaal gestoord wordt van het bos haar van mijn dochter. Ze trekt altijd de staartjes eruit en dan is ze net een vogelverschrikker... ach het is toch nooit goed...
leuk! puck met de staartjes en fijn dat de waterpokken bijna over zijn. hier wel haar maar vind staartjes nog zielig bij mijn ukkie. Lynn: dat jurkje van feetje is lief! zag bij Kixx alleen nog een 80. misschien goed voor de zomer maar ik wacht maar even. het valt normaal? of ging dat over een ander jurkje? Futuremaman: even een vriendschapsverzoek gestuurd. dit had ze zaterdag aan: het lieve rokje van Little Feet. combi met blauw. later eens met de roze legging proberen maar ik vond hem toch wel heel fel!