gefeliciteerd woezeltje! sjaak vandaag in een jeans van bfc, tshirt k/m in rood/blauw gestreept van name it, en een witte l/m romper daaronder. rode sokken van babygap om het af te maken
Woezeltje, proficiat met je kleine, grote zoon! Tesske, wat een mooi poppetje, jouw dochter. Mooi smal meiske ook. Mirell, wat een kekke outfit voor Amy-Lynn Debby, heb al een aantal keren met het jurkje in mijn handen gestaan. Die matching haarband doet het hem Jilina, wat een lief meisje. Hoe oud is ze? DJMomo, prima outfit voor Sjaak Hier vandaag geen noemenswaardige outfit. Mama werken --> Puck naar haar gastouder
Debby: oh leuk zeg, met die haarband, goed uitgezocht door papa! Jilina: lief meisje hoor! Misst: schattig setje! Woezeltje: happy b-day voor je zoontje! Mirell: stoere set hoor! Tesske: lief, en wat een krullen! schattig!! @hier ehm wat had ze ook weer aan, ehhh oja d'r nieuwe Feetje outfit zie album (wit shirtje, blauwe bolero, rood rokje, blauwe legging) Ze was naar kdv dus heb maar kort van haar outfitje mogen genieten, maar de juf vond haar setje heel stoer
Hallo allemaal, Ik spiek hier altijd even rond. Ik wil even zeggen dat ik jullie kindjes echt super mooi vind en wat een geweldige kleren allemaal! Zelf heb ik een dochter van 20 maanden en het is zo leuk om hier te zien hoe iedereen zijn kindjes kleed, doe ik leuke ideetjes van op!
madeliefke ik vond hem in de winkel zelf niet zo maar ja, ik vind het ook leuk als papa iets echt zelf uitzoekt. Nu met die haarband vind ik hem wel erg leuk!
jilna heel mooi jurkje! mirell wat is het toch een kleine prinses he... o ja on topic, leuke kleertjes
ik vind de kindjes er weer mooooooi uitzien allemaal hoor en wat veel kindjes met mooie krullen debby wat word ze ineens groot zeg! woezel gefeliciflapstaart tesske wat is ze lang aan het worden zeg! Lynn lekker gewerkt vandaag? zo hier weer een week dieet achter de rug 5 kilo kwijt nu en goed zichtbaar ben helemaal happy nog ff doorzetten dus ga nu mijn badje in
Hier vandaag niet veel bijzonders. retour spijkerbroek (recht model) z8 wit/zwart shirt met roze z8 t-shirt erover heen... Zijn vandaag lekker bij chimpie champ gaan spelen...
Wat een leuke kindjes met mooie kleren, en over krullen wil ik niet meer horen want daar worden we hier jalours van Hier is het vandaag deze mode (m.a.w. ze zijn weer klaar voor de zomer)
Nou nogal verschillend (de babylijn he, weet niet hoe de grote maten vallen) Maar heb shirtjes maat 86 die nu al krap zitten en na de was zelfs cm korter en heb rokjes maat 86 die dus echt nog wel aan de grote kant zijn, rokjes maat 80 draagt ze nu maar ik vind het model erg wijd/apart. Legging maat 80 valt wel goed, zit alleen een heel lang bovenstuk aan, het zit zowat onder de oksels