Schattig rokje Mama32. Liza heeft vandaag: Grijze romper van V&D Wit blousje van Tommy Hilfiger Paars rokje van Prenatal Maillot van Zeeman Schoentjes van Prenatal Ze ligt nu te slapen, dus zal kijken of ik straks een foto kan maken.
Hier petticoat prenetal roze, shirt noppies, spijkergilet noppies. legging Malliot.. ook hier meisje op bed, dus wrsch geen foto vandaag, want vanmiddag trekken we er lekker op uit met dit mooie weer...
vandaag vingino jeans met haar rode jurk van vinrose aan spijkerjas en vingino bodywarmer heel de morgen al buiten aan het wandelen en spelen
Hey Pluk! Even een vraagje waar heb je die zwemvesten gekocht? Als we van de zomer weer met de sloep gaan varen wil ik dat mijn meisje ook zo'n zwemvest aan heeft. Vorig jaar was ze nog dik tevreden in haar campingbedje maar dat gaat hem nu ook niet meer worden.. Groetjes Bloempjuh
ik ben dan wel geen pluk, maar geef toch antw het zwemvestje van daniel komt bij een bunkerstation vandaan (je weet wel, zo'n tankplek voor schepen etc) en anders hebben ze ze misschien wel bij een goeie (water)sportwinkel? maar daar kom ik nooit
daniel draagt vandaag: donkerblauw shirtje korte mouw (hema) met zeilbootje erop en een zwart broekje (tja, niet echt mooiste combi, maar moet nodig weer wassen...) lekker luchtig en zomers, wat wel nodig is aangezien het in de stuurhut 28graden is volgens de thermometer. Het is wel wat kouder, maar in de zon achter glas...
Vandaag draagt ze een baggy jeans van name it, een witte ralph lauren polo met zilverkleurige big pony en daarover heen een grijs jasje/vestje van esprit.
@ madeliefke... echt super leuk die Noppies set!! @ Debby en woezeltje, jullie meisjes zien er ook mooi uit.
ik plaats ook maar weer eens een foto....afgelopen tijd nogal wat aan mn hoofd gehad, dus niet veel online geweest. Djim in een roze polo van pointer , vingino jeans en witte all stars. Noan in een jeans van prenatal en en shirt van Lief! Bekijk bijlage 138641
en nog een van Noan van gisteren toen we gingen wandelen... met zijn nieuwe jas en nieuwe pet Bekijk bijlage 138642
Geweldig mama van djim jouw knulletjes!! Vandaag hier verjaardag van mijn meiden k kijk effe of k nog een foto kan plaatsen maar k ben bang dat t niet lukt! Woezel en pip thema hier dochterslief zijn er helemaal fan van!!