@Futuremama, wat zien ze er weer mooi uit, vooral dat jurkje van Isla Ibiza vind ik leuk! @Madeliefke, leuk! Ook lekker in buiten bezig, heerlijk zulk weer!
Djim gisteren in een truitje van de hema met daarover ene polo van Name-it op een jeans van vingino met zn witte all stars Bekijk bijlage 139475
en djim vanmiddag jeans vingino blouse wibra spijkerjack van vingino en zn zwarte all stars ATTACH]139479[/ATTACH]
@ Futuremama, wat een heerlijke meiden heb je toch!! En ze zagen er weer prachtig uit! @ mamavandjim, jou stoere knullen ook!!
Hebben jullie dat nu ook, ik lees netjes alles, bekijk de foto's hier in het topic en dan wil ik wat schrijven en dan ben ik de namen alweer kwijt van die mooie kindjes. :x Maar goed ik zag mooie geklede meisjes en ook een paar prachtige heren. Hier heeft Mr K een spijkerbroek aan die vanmorgen ook alweer te kort bleek te zijn (maar goed met hoge schoenen valt het nog niet zo op) en zijn shirt van Salty Dog. Ms K heeft een roze romper van de hema aan, daarover een jurkje van Vinrose met daaronder een rose met grijs geruite maillot van de markt.
Bekijk bijlage 139708 Nog eentje. Spijkerrokje van Hema, stipjes shirt van name-it, zwarte legging, roze sokjes (geen idee waar weg) en replay slofjes/laarsjes
oh dat vind ik echt een leuk jurkje van isla ibiza! welke maat heeft je oudste? en bakkaboe bij evi is ook heel schattig!
Wat een mooie foto's weer vandaag. Mijn meisje zet ik vandaag echt niet op de foto. Ze is net terug van het kdv en is daar de hele dag buiten geweest. De gaten zitten in haar (gelukkig lelijke) broek. Maar goed, ze heeft wel de grootste lol gehad, is ook wat waard, toch!
@ Pluk.. heb jij de foto`s van je kindjes in je album staan het klinkt erg leuk allemaal! @ Jilina wat een schattig meisje zeg!! @ Meisjesmama.. Heerlijk zeg zo eruit zien na het buitenspelen heb k met die meiden ook maar ze krijgen toch echt wat ouds aan... @ Lynn Thnx.. Mila draagt mt 92.. 104 is de kleinste maat van isla ibiza maar valt als een 92 was er gelijk verliefd op! Vandaag Mila alles van ziezoo behalve shirt die is van bf en Evi in billy en lilly hema en bakkaboe.. K zie dat het weer grijs wit is ooh echt erg zeg alleen maar gijs/ wit.. Foto`s in album.. Mila `s nieuwe allstars zijn binnen zijn zo stoer k maak morgen een foto.. Nu nog op zoek naar nette schoentjes!!
Helluw dames wat een leuke foto's en reacties. We houden echt van stoere en leuke kleding en meestal komt het van de H&M, V&D & wat ik kan vinden wat leuk is en niet te duur. Hier foto stoere tshirt met meestal een spijkerbroekje van de H&M of joggingsbroekjes (zijn zo sportief) van de V&D en schoentjes van adidas nikes of wat anders.