ik zit nu in maat 40 en wil in maat 38 maar is niet zo moeilijk, komt goed! @Woezeltje: oh het staat jouw meisje geweldig zeg! heel erg leuk!
Wat een leuke dingetjes komen er voorbij! Mirell, wat een super foto van jou en je meisje! Je ziet er goed uit! Lynn, Het Kiezeltje setje is echt mooi! Valt het goed op maat? Debby, wat een lief kereltje heb je toch! Hoe doet hij het? Gaat het allemaal goed met Sam? Woezeltje, dat setje staat jouw meisje ook echt mooi! Wij hadden gisteren echt een leuke dag in de Efteling gehad! Het weer zat niet echt mee, maar de attracties zijn zooo leuk. Puck heeft enorm genoten van het sprookjesbos. Ze heeft de hele dag niet geslapen... Bikkeltje Zal wel even een foto showen van Puck in het sprookjesbos.
@madeliefke! oh leuke foto's, ja vond ze de efteling al leuk? hmmm zat ook al te denken of dat nu al leuk zal zijn voor danique... kiezeltje valt wel redelijk goed op maat.. @mirell: oh ook leuke set!!
Sem draagt vandaag een spijkerbroekje van name it met een grijs truitje van name it met roze vilten vlinders erop haar sokjes/ socks on matchen met het truitje erg schattig, nog geen foto gemaakt..
Prachtige foto! Mirell, dankjewel! Wat is dat jurkje van Mim pi toch geweldig, hij staat je meisje SUPER!
@esmee: schattige foto, leuk setje zo! Ik heb het hemdje van mimpi ook...zo lief! @Mirell: prachtige foto wat zitten haar haartjes mooi!! @ Woezeltje: schattig weer!
mijn kleine kippie vanmiddag aan een ijsie en ze was me lief heerlijk op terras gezeten en lekker gewandeld wat doet de mens een zonnetje ook goed he!
leuke outfits weer hoor voor jullie meiden ( en jongens maar die zie je niet zo veel ) hier mijn kleine bengel vanmiddag Bekijk bijlage 140224