Bekijk bijlage 140225 en mijn grote kerel, in een vingino jeans en shirt van Name it hij heeft van papa een bestuurbare auto gehad, omdat zijn grote stiefbroer dat ook heeft. hij vind het nog wel moeilijk... is aan zijn gezichtje wel te zien haha de schat
Heey mirell Wat ziet je dochter er weer prachtig uit. Waar koop jij haar elastiekjes vandaan met die bloemen.. Groetjes
hahahaha mooi hoor ennnnn de beruchte vingino broek!!! leuk die leren all stars he! ik wil ze in donkerblauw hebben heb al wit met zilveren voor de zomer
Ja ik zag dat jouw meisje hem ook aan had, zoo leuk he! Die wit zilveren zijn ook gaaf! Ik heb dit paar (wit leer met paars) en heb ook een paars paar.
Weer een hoop leuks voorbij zien komen!! Hier weinig tijd om te reageren. Vandaag even werken en morgen in het vliegtuig... Ben zo toe aan vakantie!!! Dus de volgende plaatjes zullen van een zonnig Spanje komen. ( nu 24 graden)
@Loesjuh: leuke outfits!! @mamavandjim: ook weer super leuk! @sorry als ik iemand vergeet, maar vind alle outfitjes leuk die gepost zijn! @foto in album, z8 set
Papa heeft hier al vakantie en is met een vriendin van mij naar de speeltuin geweest. Hij heeft net een leuke foto van mijn meisje en haar vriendinnetje gemaild. Hier Noppies rokje, noppies bolero, mim-pi shirt en roze malliot hema. z8 vestje.. zie foto in album
waarom???? dit zijn juist onwijs goeie clipsen is bijna enigste wat blijft zitten ik duw zw door de staartjes heen knijpersysteem is het!
Hier vandaag: Rood/roze gestipt vestje > Noppies 3/4 Jeans > Another World Kniekousen rood/roze gestipt > HEMA Slofjes > Babypaws
heey meid Ik heb vandaag even gekeken hier in het boeren dorp bij een kleine h&m Maar hier helaas niet die jij hebt. Maar donderdag gaan we naar de stad groningen en die heeft 3 H&m's dus dan komt het wel goed.
Us mokkeltje vandaag. Een setje van de haagse markt lekker een keer non merk hahah Legging van de hema.schoentjes shoes me