emma heeft haar zwart witte bakkeboe jurk aan met bijpassende haarband en zwarte legging. Foto staat al in haar album. Sam heeft een oranje pakje van noppies.
@ Madeliefke schattig!! Staat haar mooi rood!! @ woezeltje schattig hoor ook al is het nonmerk... @ Samantha lekker ventje!! @ Debby heerlijk ventje zeg en hij lijkt zo tevreden!! Hier vandaag Mila nieuwe vingino jurk met wit shirt en witte legging bf en haar stoere witte allstars met glitters en Evi Geel lacoste jurkje met witte broek en wit shirt... Maar was vanmorgen vergeten een foto te maken en nu is het witte niet echt meer wit zeg maar hahahah maar ja maakt niet uit!!
en dit droeg Amy-lynn vandaag legging truitje topje spijkerhesje korte broek alles mim-pi lekker zomers
Ik kijk steeds even anar dit topic,, zo leuk allemaal en wat een schattige kids!! Even een vraagje dat weten jullie vast wel.. Ik wil zo'n ouderwetse pet voor mijn mannetje ( zo eentje als die kruimeltje droeg in de film)weet iemand waar ik die kan kopen?
Hier vandaag blauw wit geruit rokje Dirkje Witte longsleeve Kleertjes.com Blauwe bolero bakkaboe Witte legging bakkaboe