setje van de vend en ik vind m erg leuk staan. ben blij da ik m toch heb meegenomen eigenlijk voor kdv gekocht maar ga er ook een dagje van genietten debby leuk dat jurkje
leuk jurkje mirell maar wat ben jij crea met haar haar! Daar zou ik wel een foto van dichtbij willen zien eigenlijk. Ben wat idee loos.
Vandaag: Z8 blazer helaas vind ik hem te klein Z8 topje Romper Prenatal Broek van bakkaboe harem broek sokjes bonnie doon volgens mij hebben we te veel limiet ik kan de foto niet plaatsen.
Debby leuk jurkje, Mirell leuke set, en wat staan haar die schoentjes leuk!! Romy vandaag spijkerrokje H&M shirtje en legging noppies. geen foto gemaakt.
@debby: leuke jurk! @Mirell: lief setje ook, wat wordt ze lang zeg! @hier: JAAAAAA koortsvrij!!! dus vandaag lekker weer een leuk setje aan, nieuwe kleertjes, zie album! set: jurk s&d le chic carbone vestje en legging schoentjes bardossa ach deel hem hier wel ff Bekijk bijlage 141391
lynn lief! valt nog een beetje ruim of niet? mama van dane ach wat is dane een schatje! hier vandaag jottum jurkje, jottum bolero en h&m legging. Het wordt mooi weer dus ik wilde iets zomers.
Dezelfde gedachte hier Debby, lekker zomers setje! Ja het valt nog wat ruim is maat 86, maar de jurk zelf is en klok model dus die valt heel wijd
leuk ik houd van wijde jurken! En nu weet je zeker dat ze er de hele zomer mee kan doen. Hier is het setje al 92... Emma is van maat 80 in een keer naar 86/92 gegaan. Gelukkig past alles wat ik gekocht heb nog wel...
@debby: zo dat is rap!! Hier heeft ze juist weer even een groeipauze... Hier nog een foto toen we net even boodschappen gingen doen, met haar linnen jasje van zara aan: Bekijk bijlage 141423 Toen ik bij de winkel aankwam kreeg ik gelijk complimentjes, dat ze er zo mooi uit zag, en of ze soms jarig was vandaag Hihi ik antwoorde dat ze er elke dag zo uit ziet haha!
Ja dat is dan ook wel weer zo Ach ja....weetje ik trek haar dan gewoon 3 verschillende outfits aan die dag haha, dan overtref ik het met 2 stappen!
Wat een schatjes weer meiden!! @ Debby schattig jurkje van jottum had hem ook maar verkocht bij mila stond ie super maar bij evi vond k hem niet zo! Mila krijgt vandaag haar nieuwe jurkje aan van Claesens thnx to Debby.. Evi weet k nog niet we gaan zo naar een verjaardag.. Kweet gewoon zelf ook niet wat k aan moet trekken al mijn zomerkleding is te groot hahaha maar ja weer een reden om te shoppen!!