voor de grap weer eens een plaatje van mijn kanjer: polo en broek tommy hilfiger, romper en sokken hema
Thx allemaal Idd leuk Sjaak eens te zien! Hier vanochtend: Lisa Rokje kuukenco Bolero zara Shirt Persival Lotje Rokje kuukenco Bolero bakkaboe
diddelmouses> zijn het vrienden van jou met die zelfgemaakte kleding want ik dacht das een gaaf rokje! hihi even gegoogeld en jaa weer zelfmaak spul. super gaaf!
Hoe leuk is dit! Echt super schattig Zie ik Puck over een paar jaar ook wel doen, die roept nu al heel de dag : "paadje paadje"
@ SLC, whaha nee hoor, ik ken ze helemaal niet! Maar vind het ook zulk leuk spul!! Lief he op dr pony, enne madeliefke over een paar jaar? Kan nu al hoor, deed Lisa ook al
Diddl, zou ik wel leuk vinden, heb zelf jaren gereden. Dus wie weet is het wel genetisch bepaald Hier vandaag: Romper lm > Hema T-shirt > Barbera Farber Rokje > Hema Legging > Barbera Farber Sokjes > Bambino Schoentjes > Petit Shoes
Mijn meisje vandaag in Blijdorp.. Shirtje; Hema Broekje; Vingino Schoenen; Shoesme Zonnebril;Babybanz
Stoere meid! Hier gister: Lot Jurkje feetje Legging bakkaboe babypaws Lisa Jurk Persival Bolero Zara (we gingen naar buiten Lot kreeg dr z8 blazer nog aan) legging V&D Schoenen ecco
@ didllmouse, super leuke sets!! Hier ligt veel in de was, dus vandaag haar jurk van br@nd, romper hema en een malliot van de Hema. foto in het album.
Shirtje Wibra Spijkerbroekje Hema Sokjes Kruidvat Hond... uhmmm heul veul loszittend haar Bekijk bijlage 143593
Helaas geen foto maar vandaag was het een roze/wit gestreept blouseje van Gaastra, een spijkerrokje van name it en een maillot van bakkaboe.
@Diddl, mooie kleertjes, de dametjes zien er piekfijn uit! @Sweetchocolate, leuk! @Bosi, leuk, ben dol op blauwe ruitjes . @Cyntje, hij ziet er stoer uit! Oh, trouwens, tegen loszittend haar bij de hond, dat probleem had ik ook, om gek van te worden. Ik ben vorig jaar schapenvet gaan gebruiken en binnen 2 weken zag ik al resultaat, sindsdien verhaart ze alleen nog even flink in de rui, maar ze is veel zachter, glimt ook mooi. Ben na een half jaar overgestapt op zalmolie en haar vacht is nog steeds mooi, misschien een aanrader, hier was het echt vreselijk met dat verharen en het is echt met 80% ofzo afgenomen.