Hey Deelight, wat leuk dat je dat vraagt! Heb helaas geen foto gemaakt. Had de hele dag studiedag. Manlief was wel thuis (ik leg de kleding dan wel klaar ). Puck droeg een setje van Lief! Rokje+ shirtje en een Noppies legging. Mirell, wat woon je daar toch mooi in het noorden van het land! Leuke foto hoor! Lynn, erg mooi jurkje! Hoe vond Danique het aan het water? Heb zelf mn zinnen gezet op een heel mooi jurkje van Eliane et Lena. Heeft iemand enig idee of dit groot of klein valt?
@madelief: eliane et elena is hetzelfde als taille o, het valt hier goed op maat. Dankje! Ze vond het heel leuk (op het gras) maar op het zand vond ze echt niks, ze wilde er niet op met blote voeten dus ze is ook niet in het water geweest, maar ach, ze heeft zich prima vermaakt hoor...komt vanzelf. Heb echt de leukste fotootjes in bikini (kate mack, de rood met witte stippen) maar wegens privacy zet ik liever geen foto's op het forum. @foto in album vandaag in roze! @Mirell: fijne vakantie! Over je opmerking over de jurk en legging en bolero: in het echt staat het wel erg leuk bij elkaar, de legging hoort bij de jurk overigens, maar dat zie je op de foto niet zo goed...op de foto komt het niet zo goed over...
Lynn, heb gereageerd op je fotootje, leuk hoor. Madeliefke, ja omdat ik het vaak leuk vind wat ze draagt was ik nieuwsgierig hihi. Vandaag shirt Cakewalk, rokje handgemaakt (niet door mij hoor!) en shoesme. (hihi mijn kleine zuurstokje )
Meiden, allemaal bedankt voor de lieve berichtjes in mijn album!! @debby: ik ben niet zo jong hoor, word over 3 maanden alweer 34 maar dank voor het compliment!
Nu nog alleen een romper (hij ligt te slapen) En zometeen een groene korte broek. Met een tshirt. Weet nog niet welke kleur ik denk oranje. En zijn sandaaltjes
mijn meisje loopt ook alleen in romper. Ze is lekker tv aan het kijken. We hebben nu een lekker rustig dagje want ze is zo moe steeds. Vanmiddag zet ik een badje in de tuin en kan ze lekker in dr nakie spelen.
lekker zomerse tunues dan allemaal!!! vandaag oilily jurk! wij gaan straks eieren zoeken haha. grote nichtjes 7 en 5 zullen haar wel voor zijn.. Maar mijn meisje kan die van 5 wel aardig aan. Dames zijn aan elkaar gewaagd. geen foto gemaakt.
sorry geen foto gemaakt, maar ze had vandaag aan : witte romper met roezelkraagje van h&m, s&d le chic grijze klok-jurk en jottum wit pofbroekje eronder...na de paasbrunch werd het alleen de romper met pofbroekje (stond ook heel schattig, want er zitten roezels op de achterkant van het broekje) en toen ging ik de jurk even in een vanish sopje zetten waaaaaaahhhh je had dat spoelwater moeten zien, het was gewoon bruin!!
haha hier het zelfde lynn heel de dag in de tuin van schoonouders gespeeld.wat waren de kids zwart Onze dame vandaag hema romper en h&m jurk legging heb geen idee foto wil nog steeds niet.