Leuk Lynn! Dat tuniekje is echt schattig Madeliefke, ik denk dat het wel kan hoor. Mijn dochter draagt van Claessens 92/98 terwijl haar normale maat rond 98/104 zit. Hier nog een jurkje van Claessens trouwens, maar nu wel met een vestje (No No) en sjaal (ook No No) en uiteraard all stars (foto is wat vreemd, heb haar vriendinnetje eraf 'geknipt') Bekijk bijlage 146507
Wat een leuke setjes zijn er voorbij gekomen, vooral die Claessen's jurkjes vind ik geweldig! Mijn meisje vandaag in echt Hema...
Babydream, wat leuk!! Vandaag een wikkeljurk van Kidz-art met stiksels in dezelfde kleur als de legging, van Prenatal:
Deelight, leuk de combi rose/blauw! Babydream, leuke set! Hier vandaag gewerkt, dus geen foto, maar Puck droeg: Legging streepje > noppies Korte jeans > Vingino Roze polo > H&M en haar nieuwe Twins sandaaltjes
Diddlemouses, erg leuk weer de outfitjes. En wat een leuke meiden heb je toch. Madeliefke, het komt idd blauw over op de foto maar in het echt is het heel erg lila rest: thanks!
Wat zijn het toch echte zusjes! Zo leuk samen aan de gang altijd (of lijkt dat maar? ) Het ziet er altijd zo gezellig uit die twee samen.
Thx allemaal Ja, het zijn echte zusjes, ze zijn echt dol op elkaar maar ze kunnen ook al heel kattig tegen elkaar zijn (zoals het hoort met echte zusjes ) Vooral Lot is echt helemaal gek op Lisa, zoals vanacht kon ze niet slapen dus uiteindelijk bij mij in bed genomen maar het eerste wat ze vroeg was gelijk Lisa? Lisa?, maarja die lag natuurlijk gewoon in dr eigen bed. (Was vd week ook al zo en toen ook gelijk om Lisa vragen)
@ diddl mouse, leuk hoor 2 meiden. Was eigenlijk stiekem ook wel mijn hoop!! het lijkt me zo leuk 2 zusjes. Ik heb 2 nichtjes die ook zo dol op elkaar zijn. Helaas, heeft het lot anders beslist en wordt het hier toch echt een boy. Dus wie weet komt er hier toch nog een nummer3. Heb zelf ook een broertje, waar ik zelf niet zo heel veel mee heb (misschien dat dit mijn beeld ook bepaald).Dus hoop dat mijn kids dadelijk ook dol op elkaar zullen zijn.
wat gaaf zo samen in dezelfde kleur. Niet geheel hetzelfde maar wel qua kleur. Super lief! Die foto met de lap top en haar benen over elkaar. How cute!