Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    *zwaait even naar Sylvia*

en kruipt terug in haar bedje, geveld door de buikgriep :(

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    beterschap!!!

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Thanx voor jullie reacties!

@Syl;jaaa leuk he hier, zie hier zoveel leuke combi's voorbij komen en denk even mijn meisje hier ook showen hihi

en wat een gave romper van die m&m's!

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn en Sylvia, Ik wil even kwijt, dat ik zeker wel blij ben met onze zoon! Het voornaamste is dat hij gezond ter wereld zal komen. Ik denk dat het meer mijn gevoel is dat ik ten opzichte van mijn broertje heb. Ik heb daarom zelf altijd graag een zus gewild. Ik heb ook al eerder geschreven dat ik hoop dat deze 2 wel een leuke band met elkaar hebben! Dat is ook de reden dat we voor een klein leeftijdsverschil hebben gekozen.

Ik heb het met vriendinnen ook over de broer-zus relatie gesproken. Iedereen snapt mij wel ten opzichte van mijn broertje. Ten eerste ik geef echt wel om mijn broertje, maar ik erger me ook veel aan hem. vroeger al en nu nog ( echte ADHD'er). Onze band is zeer oppervlakkig. Mijn moeder vindt dit heel erg. Ik moet erbij zeggen dat hij een grote puber blijft. Mijn partner en vriendinnen hebben dezelfde mening over mijn broertje.

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ madeliefke beterschap!!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Miekje, je hoeft je niet te verdedigen hoor, het is natuurlijk jouw ervaring, alleen soms kwam het op mij een klein beetje over dat je een beetje teleurgesteld was dat het een jongen is, maar fijn te lezen dat je heel blij bent met een zoon! En nog wat, je eigen kind is héél wat anders als je broer, met je eigen kind heb je een heel andere band...

Dus hopelijk voel je je niet aangevallen, want dat is niet zo bedoelt!
    oh en wb zussen, ik ken ook genoeg zussen die elkaar het licht niet gunnen en jaloers zijn op elkaar, óók (juist) nu ze volwassen zijn...dat is ook niet alles he...

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    @Miekje, hier kunnen broer en zus tot nu toe heel goed met elkaar opschieten. Ik heb zelf 2 zussen, het leeftijdsverschil tussen ons is ook niet zo groot, maar ik heb met eentje een heel hechte band en met de andere heb ik gewoon bijzonder weinig.
    Al was het voor mij ook even een omschakeling dat het een jongen was (wij wisten niet wat het zou worden), want ik was zo gewend aan een meisje, dat ik me haast niet voor kon stellen dat ik nu een jongetje zou hebben. Vind het wel bijzonder leuk!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik hoop dat ik ook niet verkeerd begrepen ben, want tuurlijk is een jongentje ook super leuk!!
    Waarschijnlijk is het gewoon omdat je dit gewend bent, misschien is het juist wel heel leuk om van alles wat te hebben!

@ Madeliefke, beterschap

@ Sylvia, thx :)

@ ???, grappig die romper!

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Geslacht.. tja, je krijgt een KIND. Ik heb een zoon en een dochter, voel mij zeer gezegend met beide. Mocht er nog een derde komen, zou het mij helemaal niks uitmaken welk geslacht dat dan zou zijn. Hier zijn ze dol op elkaar, en het geslacht is bovendien helemaal geen garantie of ze wel of geen goede band met elkaar (gaan) hebben.

Madelief,beterschap!!

Ik zal even wat foto's plaatsen van de afgelopen tijd..

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier waren de winkels los! Heb voor de kleine man geshopt. leuk spijkerbroekje van Noppies en jasje van Noppies..

ons meisje had vandaag haar z8 legging en z8 rokje aan, met claessens shirt.

Bekijk bijlage 147417

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa vandaag een spijkerjurk van Carbone
    Shirtje en legging vd H&M

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lot een setje van Feetje

13. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Dane had vandaag z'n oranje shirtje van Prenatal aan
    Broekje van de Zara

(slechte kwaliteit foto, is met mn mobiel gemaakt)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heel leuk!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

miekje ik snap je gevoel helemaal hoor.
    Ik zie mezelf ook meer als meisjesmama. Heb zelf een goede band me mijn zusje en daarom zag ik Emma ook eerder met een zusje. Maar goed het werd een jongen en daar heb ik echt even aan moeten wennen. Ik zag het al voor me ook, twee meiden in dezelfde jurkjes...En ik had ook echt geen zin in jongensspeelgoed en vechtersbaasjes en wapens enzo...
    Maar goed, toen kreeg ik Sam en hij is zo lief en ik hou zo veel van hem :D Hij is nu al een mamaskindje en zo een lief knuffeltje.
    Hopelijk kunnen Emma en hij later goed met elkaar overweg...

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Prachtig kereltje zeg!
    Meid, ben je niet bang dat hij zo uit de box dondert, of klimt hij nog niet?

17. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Dankje:D, ik heb vanmorgen de box naar beneden gedaan;).
    Hij klimt dan nog wel niet maar kan het beter voorkomen he.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    setje van lief lifestyle. Gisteren op de vrijmarkt gekocht.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Schattig en lekker zomerse kleuren! :D

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@miekje;leuk setje!Hier het jurkje in die kleur van Z8

@diddlemouse;wat zijn ze weer mooi op elkaar afgestemd!

@mvDane;wat een schatje zeg

@debby;leuk setje!Zoiets hadden ze hier niet op de vrijmarkt helaas..

Hier had meisjelief vanmorgen een witte blouse van Esprit en een spijkerbroekje van XoXo (uit Amerika) aan maar wordt vanmiddag wat anders, ze had een ongelukje in haar luier..

Deel Deze Pagina