@ vera Ja best wel we zijn nu op dag 4 en ze zit nu best wel onder. Gelukkig heeft ze er niet te veel last van maar ziet er wel zielig uit.
@ veraM ik hoop het ook want over 2 weken hebben we haar doopfeest en zou het zonde vinden als ze dan helemaal onder de korstjes zit maarja het is dan niet anders
@mirell;Wat een leuke heerlijke vakantiefoto's @esmee;wat ziet ze er mooi uit!Gave rok! EN nog meer mooie setjes voorbij zien komen Mijn meisje vandaag; Romper;Hema Shirt;Wibra Jasje;Name-it Rokje; Imps&Elfs Legging;Hema Schoenen;Scheckers
lekker snoeppen elke ochtend kreeg ze van een man een zakje maltesers als hij haar zag ging ie al naar de winkel om te halen
Leuke foto's mirell, waar zijn jullie geweest? Ik heb vandaag gewerkt dus geen foto. Zal morgen weer eens een foto plaatsen van mijn krullenbol.
Vera, wat een snoepje zo. erg lief setje! ObabydreamO, lekker kleurig, houd ik wel van! Mirell, vind vooral die Mim pi jurk errug mooi! Leuk gecombineerd met de rode bolero.
thanks we zijn op www.parga.com geweest klik maar eens wat fotos aan is zo gaaf we komen er al meer dan 12 jaar en ik blijf verliefd daar!!!!
@ mirell, ziet eruit als een heerlijke vakantie! Griekenland is gewoon sowieso een goed bestemming. Jou meisje super gekleed natuurlijk, vooral de mim-pi kleding en de carbone jurk. @ madeliefke, leuke jurkjes, maar daar gaat ze het idd niet de hele zomer mee redden.
Dankjewel voor jullie reacties! @mirell;wat een geweldige setjes kleding heeft jouw meisje aan, zou ik ook zo kunnen kopen, super!