vind m ook heel gaaf hij is alleen nog echt te wijd aan de bovenkant. ik heb m helemaal vastgezet denk dat ie volgend jaar zomer ook echt nog meekan vandaag draagt amy-lynn een spijkerjurk van vingino die droeg ze vorig jaar ook al zal ff foto maken
@ mirell, leuk jurkje!! Die gaat nog super. Fijn om te weten dat de kleding wat langer meegaat. Nu ze groter wordt. wij gaan deze maand naar consultatiebureau, dan weten we hoe groot ze weer is. Ik schat iets van 84/85 cm voor bijna 2 jaar. Hier vandaag nieuw setje van Lief lifestyle! Op de fiets het witte blazertje erover van eager beaver. (foto zie album)
@mirell. Wat een leuke outfits! En van die vakantie foto's wordt ik bijna jaloers! Maud draagt vandaag shirt van Boetiek Wieb Korte broek van Boetiek Wieb (2,49 hahah wat een lol) Legging van Bakkaboe
miekje vaak kunnen jurkjes 2 keer mee hoor. zolang er korte mouwtjes aan zitten geen probleem jurk word dan iets korter maar maakt mij niet zo veel uit
Mirell superleuke setjes!! Fijn om te horen dat de vakantie geslaagd was. Veram, miekje ook leuke setjes! Madelief nog even reageren op jou; hier gaat ook alles goed hoor!! en leuk dat jurkje van cleasens! Esmee jou meisje ziet ook ook schattig uit! vooral die rok vind ik erg mooi! Gisele mooie naam heeft je meisje
Ik ben hier altijd een meelezer en nooit een poster eigenlijk en ik vind dat jullie kindjes er altijd zo mooi uitzien . Echt super. Ik vond de outfit van mijn dochter van vandaag ook wel de moeite van het showen waard. Dus ik plaats ook een foto als dat ok is: - jurkje Esprit - bolero Bakkaboe (die hebben we vanmiddag maar uitgedaan, het was WARM) - legging Hema Bekijk bijlage 149131
Ok, nog 1 dan... Dit had ze van de week aan: - legging Bakkaboe - korte broek Hema - shirtje Zeeman - vestje Name it Bekijk bijlage 149132
Mermaid, wat ziet je meisje er leuk uit! Leuk dat je ook komt posten Mama32 en Debby, leuke jurkjes voor de meiden! Hier vandaag 2 outfits, vanmiddag even wat anders aan, het andere was helemaal nat gespeeld aan de watertafel Vanmorgen, onze stofzuigster Polo > Little feet Broekje > Ter stal