@ Debby, leuke jurk voor 1,00, ben je hem zat, dan doe je hem gewoon weg. @ madeliefke, Super set van dirkje! echt heel leuk. @ zeemeermin, leuke meid! Ze ziet er snoezig uit! Vooral het jurkje. Hier vandaag lekker buitengespeeld bij vriendinnetje. Molo jurk en rode carbone legging. Foto in mijn album
thnx, is een jurkje van de h&m... en je weet hoe ik normaal gesproken over h&m denk dus dit is een unicum was wel een maat 98 terwijl ze 86 heeft... vreemd...
dat setje had ik vorig jaar voor danique echt zoooo schattig!! @allemaal tnx voor de reacties in mijn album!
Dankjewel Lynn, helaas een negatieve test. Nu wachten op mn menstruatie. Hoop dat hij snel komt, zodat mijn cyclus enigzins regelmatig is.
mama, debby, mermaid, madeliefke wat een leuke sets allemaal weer. Gisteren een Noppies jurkje en vandaag een simpele combi van een Hema shirt (was een uitverkoopje) en broekje van de Wibra:
Heel mooie jurk Lynn, erg hoog WOW effect Deelight, heerlijk vrolijk setje Hier vandaag: Jurkje > Noppies Legging met bloem > Bonnie Doon