Hoedje en shirtje van de C&A, broekje van de H&M Ik ben niet zo van de merkkleding voor ukkies Ook leuk, toch?
@ madeliefke, Lekker vrolijk en zomers! echt Puck tunue. @ lynn, al gereageerd in je album. Wat een plaatje ( ja, je dochter en de jurk)
@ All: Dank voor de reacties op mijn meisje . @ Madeliefke: Wat een schattig setje. @ LadyX: Zeker leuk! Vandaag gewerkt dus geen foto gemaakt, maar ze had vandaag aan een spijkerrokje (hema), witte legging en blauw/wit gestreept shirt (beide Bakkaboe) en witte leren schoentjes van Aapies aan.
Thanks Ik zei het maar, want ik zal allerlei namen/merken voorbij komen die ik nog nooit had gehoord Heb een beetje het idee dat een aantal mensen hier neerkijkt op de C&A of H&M. (Niemand hoeft zich aangesproken te voelen of zich te verdedigen! ) Ik vind zat leuke dingen bij die winkels en ben blij toe! Scheelt een hoop in de portemonnee
er kijkt hier niemand neer op een ander dit toppic bestaat al heel lang lees alle berichten maar na nog noooooooit is hier een ongetogen woord gevallen over merk of geen merk en ieder moet doen wat zijn of haar portomonee toe laat maar ook jij hoeft je niet te verdedigen hoor!
ik kijk niet neer op c&a of h&m hoor. Het is alleen niet (altijd) mijn smaak. Maar ik vind het schattig wat ie aanheeft. Vooral die schoentjes vind ik erg leuk!
ik kijk niet neer op kleding van h&m oid maar het is gewoon niet mijn smaak. Ik hou van een nette stijl (in sommige ogen 'kak') en bij h&m verkopen ze meer casual kleding. De kleren van jou kindje op de foto zijn absoluut niet mijn smaak maar dat heeft niets te maken met van welke winkel het komt. Ik durf namelijk te wedden dat wanneer jij bij diezelfde winkel een witte capri met blauw/rood polo had gekocht ik dat wel mooi zou vinden. Zo zie ik in dit topic ook kindjes met merkkleding wat ik niet mooi vind, het is namelijk ook niet automatisch gezegd dat alle merkkleding mooi is.
Merk of geen merk, tis gewoon leuk om je kindjes hier te showen/bekijken, en ideetjes op te doen Zoon vandaag een oud kloffie, hij helpt opa met de tuin.... hihih (we zijn aan het bestraten) Dochter jurkje van King Louie, legging bonnie doon en blote voetjes. Foto misschien vanavond eens plaatsen.
Ik vind H&M kleding gewoon niet mooi, kwalitatief vind ik het ook niet best. Maar ik kijk er niet op neer. Sommige merken vind ik ook gewoon niks, zoals Vingino, terwijl hele volksstammen ermee weglopen, ieder z´n mening / smaak toch? Dl in Catimini, ben er helemaal weg van ( zie album). Lynn, als je van het najaar weer gaat bestellen, ondergetekende houdt zich weer aanbevolen om mee te bestellen
Ik denk dat iedereen hier een diverse smaak heeft! Maar dat is juist leuk toch. Anders loopt iedereen in hetzelfde. Hier heb ik wel wat h&m gemixt met duurdere merken. Voor KDV vind ik de h&m prima! C&A heb ik niets van. Kom ik ook niet, maar zullen best weleens wat leuks hebben. Qua jongenskleding vind ik stoer en netjes gecombineerd leuk.
vandaag vingino broekje schoentjes brakkies jurkje vend(2 euro) en bolero wibra(1,99) zo zie je maar duur en goedkoop gecombineerd
@ Mirell en Mineke, leuk weer!! Hier vandaag beide in een setje van vorig jaar Lot Vingino shirt Noppies rokje Legging + sokken Bonnie Doon
Ook Lot en Lisa zien er weer super uit in een outfit van vorig!! jaar. Met broekjes lukt dat hier ook wel, maar shirtjes zijn echt veels te klein (en allang verkocht )