Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Ik deed het eerst net als jij, dan kocht ik vooral losse shirtjes, broekjes en rokjes. Vaak bleef er dan wat in de kast liggen. Nu koop ik steeds vaker setjes. Bijv een rokje met twee matching shirtjes en een bijpassende legging. Doordat het zo leuk past/staat trek ik het haar ook vaker aan.

Loesjuh, je meiden zien er leuk uit. Die Vingino blijft idd een topper. Heb de mijne al verkocht in maat 80, maar ben stiekempjes op zoek naar een grotere ;)

Hier vandaag;

Jurkje > Claessens
    Legging > Noppies

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Dit is van een paar weekjes terug:
    overslaghemdje-Prenatal
    broekje-Gymp
    rompertje-Hema

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Wat een schattige kleertjes weer!

@Loesjuh;Die vingino is echt geweldig!En dat setje heb ik ook in de grotere versie voor mijn dochtertje,erg vrolijk setje

@Madeliefke;wat een lief jurkje van Claessen's, volgens mij ben jij daar wel een fan van of nie?Ik vind ze erg leuk!

@Sylvana;wat een lief setje..

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

En een fotootje van gister,

romper;h&m
    legging;Hema
    jurkje;Villa Happ

Vandaag heeft ze een jurkje en bolero van Barbara Farber aan, maar nog geen foto van gemaakt;)

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Thnx! Jullie meisjes zien er ook weer super uit hoor! Ik doe hier altijd veel inspiratie op! Zo ook de Claesens jurkjes, ik heb er nu 3 en ik vind het een super merk. Voor de zomer wil ik ook nog die boxpakjes daarvan.

En de Vingino Maria is idd super, mijn meisje draagt nu een 86 daarvan en zit perfect.

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Loesjuh: Schattig hoor je twee meiden, vooral het setje van de Wibra is erg mijn smaak!!

Madeliefke: Staat echt schattig ze heeft er echt zo'n lief gezichtje bij, past precies bij haar!!

Babydream: Ik vind die jurk echt super!!

Silvana: Staat echt schattig, lief zeg die kleine kleertjes!!!

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ loesjuh, leuk hoor! het hele topic heeft bijna die broek. ( o,ja ik niet, want heb al 3 andere vingino's van een siezoen ervoor)
    wibra jurkje heb ik ook voor mijn meisje. Ik vind hem echt schattig voor die 2,49 die ik ervoor betaald heb. Heb er ook een foto van in mijn album.

@ Madeliefke!! Ja, het gewoon weer ubercute!!

@ silvana en babydream ook leuke sets!!

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier vandaag omadag. papa voor 3 wkn in het buitenland.
    Normaal papadag en is het nu mama zoek het maar uit dag!!
    Gelukkig komt hij in het weekend thuis om binnenkort weer voor een paar weken naar China te gaan :x. normaal maakt me dat niet veel, maar nu ik zwanger ben vind ik het niet zo fijn.
    Ik heb hem wel shopinstructies gegeven voor polo's van eventueel ralph Lauren of Tommy voor onze little man.

Hier vandaag geen foto. spijkerrokje tumble, shirt van Flo (rood/beige stip) rode legging hema. Bij opa en oma genoeg ruimte in de tuin om vies te worden.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier heeft ze vandaag haar verjaardagsjurk aan van vorig jaar, was toen nog iets te lang maar nu hangt hij super!
    Is van Mim-pi

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    En papa zijn verrekijker had ze net gevonden, ga hem maar gauw weer opruimen voordat ze hem laat vallen.:D
    Sorry moest echt nog even de achterkant laten zien die vind ik helemaal top!!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Lief jurkje!

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    ~
    Miekje, heftig hoor dat je man zoveel op reis moet... Snap heel goed dat dat niet fijn is. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes of helemaal fit?

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

heel schattig!!

@madeliefke: cleasens staat haar lief!!

@babydream: mooi jurkje van villa happ!

@Mineke: schattig, zitten d'r crocs nou verkeerd om?

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Madeliefke: Ja, setjes kopen en dan met bijv. 2 bijpassende shirtjes is wel beter idd. Nu heb ik best wat dingen die ik eigenlijk niet zo goed kan combineren. Thanx! Ga ik ook doen voortaan :D.

Nog even Ayla's outfit van vandaag, niet zo bijzonder, maar wel lekker voor een dagje thuis:

Bekijk bijlage 150081

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Dat heb je goed gezien! Wij hebben hier een trampoline in de tuin en ze doet ze altijd weer verkeerd om aan. Als we weg gaan met haar nette schoenen roept ze al deze voet goed??:D Ze weet dat ik het dan weer omdraai, in de tuin laat ik het maar gaan is toch nooit lang.

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    IK vind die stipjes juist super leuk!!

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Het gaat tot nu toe eigenlijk erg goed ! BIj mijn meisje spuugde ik de hele dag door. Nu blijft dit bij 1x per dag, dus dat is voor mij al een enorme opluchting. Verder voel ik me goed! Hoop dat dit ook zo blijft. Vorige zwangerschap was spannend aan het eind. Vooral de bevalling vind ik spannend, omdat ik er toen zelf erg slecht bij lag. Dus die schuif ik ook het liefst zover mogelijk vooruit. Maar de bloeddruk is nu super. Maar was bij Suze ook pas aan het eind hoog.

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @madeliefke: de claesen's jurkjes zijn schattig he?! en ik vind dat Noppies jurkje met legging ook heel leuk staan. De legging is van Ewers zag ik bij sokshop maar alleen nog in 62. jammer! vind hem zo leuk met die bloem :)

@Lynn: echt een plaatje met die Catimini jurk in het gras!

@mermaid: lief hoor!

@mineke: mooie mimpi jurk.

@mirell: super die mim-pi jurk blauw met rood.

Ik aas ook nog op wat mim-pi in de uitverkoop straks maar vandaag het mooie hemdje aan met een Oilily broekje en Cakewalk sokjes (en Prenatal romper, haha) zo cute dat ik ook weer eens kom posten. Ben meestal veel te druk dus foto's lukt niet vaak... Maar volg het wel min of meer hoor, nog steeds super om alle mooie kindjes te zien.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    staat erg leuk hoor!!

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    voor de mim-pi liefhebsters
    maat 92 kun je met gemak nog dragen als ze maat 98 hebben
    dus kun je 2 seizoonen doen met die gafe jurken

merk dat ze veel te weinig aanheeft ze heeft liever een spijkerbroek aan met spelen......en terecht

Deel Deze Pagina