Wat een superleuke dingetjes komen voorbij! De meiden van Geke en Mirell helemaal kek in Mim pi Maja's dochter in een prachtig jurkje van Claessens En Fafjes zoon helemaal stoer in een Hilfiger vest! Goed bezig dames!!
hihi ja 1 tel later lachte ie wel hoor , was net wakker...ontwakingsgezichtje ik vidn het trouwens altijd leuk goedkoop met wat duurder te combineren
Erg leuke kleding heeft mim-pi! Ik kende het niet. Leuke site ook. Mijn meisje is nog te klein maar ik onthoud dit merk zeker weten
Mijn dochtertje heeft vandaag een vestje en broekje van MEXX aan daaronder een wit rompertje en witte sokjes beide van de HEMA.
silvana wat een moppie is jouw meisje... over bakkeboe/persival... ik heb genoeg in 92/98 gekocht hier... misschien ligt het aan het filiaal? Het valt trouwens erg klein want mijn meisje heeft 86/92 en past het goed.
@ silvana, heerlijk zo'n baby... Nog even geduld en dan kunnen we ook weer heerlijk knuffelen. @ fafje idd stoer mannetje! @ Mirell, ja Mim-pi blijft leuk.
Hier vandaag Bengh jurkje!! met romper van de sokshop. speciaal besteld in donkerblauw mt 92, maar wat valt die klein zeg!! legging bakkaboe. Bekijk bijlage 150602
helemaal leuk!!! en ik heb nog niets van bengh maar vind het ook super!! vandaag iets wat ik al vaker heb laten zien maar hij blijft top al zeg ik het zelf en net bij de supermarkt hoop mensen die ahhh wat een leuk jurkje zeggen
@mirell;wat een leuke foto;s weer!Volgens mij hebben we dezelfde eetkamertafel @diddle;wat een schatjes toch jouw meisjes zo op elkaar aangepast @maja;wat een leuk jurkje! @fafje;wat een stoere bink! @Silvana;ooh wat een snoepje jouw meisje.. @miekje;leuk jurkje zeg!Die modelletjes vind ik zo lief Hier vandaag een tshirt van Barbera Farber en een vingino spijkerbroekje..Zal straks een foto maken ze ligt nu te slapen
Mirell heel leuk die blouse van mim pi en leuke foto's!! sylvana wat een mooi meisje heb je, ook hele mooie kleertjes.. Miekje super dat jurkje van Bengh. Mirell dat jurkje vind ik echt mooi, geen wonder dat je daar complimenten over krijgt, en waar koop jij die mooie strikken eigelijk voor in het haar? Romy vandaag makkelijk bomba rokje shirtje bengh en bolero mim pi, legging h&m.
@ mirell en babyddream, jullie meiden hebben natuurlijk al een mooie bos haar!! nou hier echt nog zeer weinig. aan de achterkant groeit het wel, maar boven op het hoofd echt niet. Ik werk alleen nog met babyspeldjes... Ik denk alleen dat het wel goed komt. Ik heb een flinke bos haar en papa ook. Jippie, papa is terug uit china! dus die heeft dochterdag. Ik ga vandaag lekker de tijd voor mezelf nemen. Na 2,5 week weinig rust voor mezelf. Heb wel respect voor alleen staande moeders..
Fijn dat papa weer terug is Miekje! Ik vond het hier echt meevallen toen papa in januari voor 2 maanden weg was en in april voor een maand. Had het eigenlijk juist rustiger @ Babydream, is dat je dochter van 19 maanden?? Of heb je er 2?