@debby;ooh wat een lief jurkje, van die stof had ik een boxkleed voor madame!En die persival jurkjes staan haar mooi! @diddlemouse;ja vervelend is dat, misschien iets van zo'n slab met mouwen meegeven als hintje hihi?
@ Debby, precies dezelfde als de geruite maar dan andersom met het onderste randje Is niet zo'n hele duidelijke foto Bekijk bijlage 152331 Ik heb juist geen oude kleertjes voor Lot dat is het probleem, ze zit nu in de zomerdingetjes in 74, vorig jaar zomer was ze natuurlijk pas een half jaar en droeg ze 62/68. Van Lisa heb ik alleen nog winterkleertjes 74. Slabben hebben ze daar ook maar gebruiken ze blijkbaar niet En zelfs heel dr leggings zitten onder. maar goed genoeg gezeurd erover nu
@ diddl, maar het is wel vervelend. Wij zijn geswitched van KDV.Niet om deze reden, maar daar lette ze ook nergens op. Nu krijgen kinderen zelfs een grote slabber bij het drinken. Zelfs met verven en knutselen dragen ze vestjes. Mijn dochter komt altijd picobello schoon thuis. Behalve wanneer ze zichzelf heeft onder gepoept of lekker heeft buiten gespeeld. Maar dat zijn vlekken die ik er meestal prima uit krijg.
@ Debby: WAUW! Wat mooi zeg dat zelfgemaakte jurkje. Knap dat je dat kan. Jammer dat je geen Bakkaboe/Persival winkel in de buurt hebt . @ Silvana: Wat een lieve, zoete setjes. Ayla heeft vandaag aan: - spijkerrokje Hema - maillot Zeeman - vestje Name it. Ze ligt nu op bed, dus geen foto beschikbaar .
@ Debby, vergat ik nog op je zelfgemaakte jurkje te reageren en ik vond hem juist zo mooi! Respect!!! @ Miekje, Lisa is ook altijd netjes schoon. Pas wel een vlek vh buitenspelen die ik er ook niet uitkreeg maar dat kan gebeuren en dat vind ik ook echt helemaal niet erg. Maar bij Lot is het gewoon slordig!
daarom hier niet meer de duurste setjes aan of verf of fruit of andere troep en ik snap met een groep kindjes dat je daar niet op kan letten. dus hier wel leuke dingen aan maar zeker niet meer het dure
koop ff bij supermarkt van die blokken sunlight soap ff goed insmeren en dan in zonnetje leggen ik krijg er alles mee uit succes
sorry maar mischien heb ik een dwarse bui!!! maar een kind knoeit thuis toch ook wel eens en op een kdv een hele groep kindjes vorige week zegt een moeder doodleuk dat haar kind niet vies mag worden omdat ze smiddags op verjaardag moeten dat kun je toch niet verlangen van leidsters?? of ben ik nou gek
mirell dat kan je zeker niet verlangen van de leidsters maar als je kindje letterlijk elke keer met vlekken thuiskomt die je er niet meer uitkrijgt zou ik ook chagerijnig zijn. Of dat nou Zeeman of dure kleding is. Een beetje opletten kan ook wel toch?
Leuke setjes weer meiden, veel blauw wit!! debby: leuk dat zelfgemaakte jurkje babydream: ook schattig dat jurkje zeg!! @vlekken: moet zeggen dat het hier wel meevalt met vlekken als ze uit kdv komt...gelukkig!
Met biotex oxi en groene zeep krijg ik bijna alles eruit. Het is zonde van de kleren, maar je kan van leidsters/tutoren niet verwachten dat ze van ieder kind de fruitsappen van kin en handen gaan schrapen. Ze hebben ook nog wel wat anders te doen, denk ik zo Daarom hier naar school leuke kleding, maar niet meer het superspul. Dat is gewoon zonde van de kleding, en kan je ook niet van het kind verlangen vind ik, dat ze daar op moeten letten.
leidster bij amy-lynn zei zelf ook dat sommige kindjes meteen al vies zijn wat ze ook doen. heb meegemaakt met traktatie geven 1 meisje smeerde zich echt helemaal onder het danoontje terwijl amy-lynn heel netjes het opat.(die word al niet goed als er iets aan haar lip zit) moet zeggen dat amy-lynn nog geen een keer een reserve set kleding heeft aangehad terwijl ik hier vaak moeders met kleding terug zie komen wat niet van hun kind is. niet dat ze niet vies is hoor!! hier ook limonade vlekken,fruit,verf,klei in vestjes enz maar dit is voor mij wel een rede om niet de nieuwste setjes aan te doen en ik koop inderdaad wel bij vend vaker voor naar kdv
Volgens mij is het een kleine moeite om iig even een slab om te doen als ze wat te eten krijgen. Het gaat er niet om of het dure kleding is of niet al zou het vd zeeman zijn als ik het dan na 1x gebruiken weg kan gooien wordt het ook een duur geintje. Een x kan ook zeker gebeuren maar zovaak? Ik ga dr niet sochtends al met vlekken op dr kleding meegeven daar voel ik me niet prettig bij dus dat gaat echt weg.