even vlekken ergenis: Gelijk na het kdv week ik het een nacht in de vanish. Gaat er bij mij wel uit. (af en toe even ouderwets vlekken tegen elkaar boenen) MAar moet ook zeggen hier mogen ze best de mouwen opstropen bij het eten. Hahaa....laatst hadden ze geknutseld met blijkbaar sterke lijm (zie de leeftijd van mijn dochter!) Romper verziekt :-s Was wel een hema maar toch...was er goed pissed over in mijzelf. Sterke lijm???
Danique zit hier ondanks een slab toch altijd onder het eten en vaak ook fruitvlekken. Ze eet hier vanaf 6 maanden altijd zelf en alles met haar handjes en vaak fruit dus het risico is ook wel aanwezig Tot nu toe het meeste er wel uit gekregen en heb wat witte dingen nu in de bleek staan.
Hier nooit echt last van onverwijderbare vlekken als ze van KDV komt. Wel is ze viezer als ze van KDV komt dan wanneer ze bij de GO is geweest. Gister aan: broekje van Bakkaboe gekregen van opa (wauw die man is geweldig hij weet zelfs dat ie een aantal maten kleiner moet nemen ivm haar smalheid) en een shirt van Frendz. Lekker simpel. Broekje zakte trouwens nog wel iets af (maat 74, ze zit nu in 86-92 valt groot zeg!!!)
@ silvana, mooie meisje! ze ziet er leuk uit!! Trouwens ook erg leuke naam. Die hadden wij op het lijstje staan als we een meisje hadden gekregen. Hier vandaag een BFC set, met eager beaver blazer. foto is echt belaberd, omdat ze huilt. Dus zie album.
@Silvana;wat een scheetje en leuke kleertjes heeft ze aan! @Deelight; wat een slimme opa!Leuk broekje heeft hij voor haar gekocht!
wat een leuke kindjes en outfitjes weer! Hier gaan alle kleren wel aan naar het kdv, krijg ik t niet schoon gaat het weg en heb ik een goed excuse om weer nieuw te kopen moet zeggen dat de leidsters wel goed opletten want zij vinden haar er altijd mooi uitzien en schrikken wel eens vd merken die ze draagt. Zij zijn dan voorzichtiger dan wij. Tess loopt nu nog in pyjama, zal straks weer eens een foto maken!
wij gaan vanmiddag op kraamvisite bij mijn nichtje!! super leuk setje van feetje gaan we geven. Mijn meisje draagt haar jurkje van Mim-pi! Ben er echt blij mee. Hoop alleen dat ze de zomer er mee haalt,want na 1x wassen is hij toch wel iets kleiner geworden... anders gaat hij op MP of ik ga hem dragen over een vingino als tuniek. gister op het consultatiebureau geweest. Ons meisje is nu 12,2 kg en met bijna 2 jaar 86 cm. Helemaal normaal op de groeicurve.