Wow Sab, wat een prachtige jurk! Je maakt niks op bestelling toch? Sylvia, complimenten weer voor de outfits van de meiden! Ze zien er prachtig uit. Hier een Claessens jurkje, maar die had ik al een keer geshowd. Zal m in mn album zetten voor de liefhebbers
@ sylvia, mooie meiden en weer prima gematched. Wat poseren ze btw goed voor de camera. @ sab, super mooi gemaakt. Hier vandaag niet zoveel bijzonders set nono harembroek/ shirt. bakkaboe bolero. foto al ergens in mijn album..
Wat weer een leuke setjes, mooie kids en schitterende jurken zie ik voorbij komen Gewicht: Dochter is bijna 3,5 jaar en weegt 12,5 kilo en ik schat dat ze zo'n 95cm lang is. Echt een heel fijn sprietje is ze. Iedereen schat haar ook altijd jonger. Tot ze haar mond opentrekt Vandaag een legging van de Hema, jurkje Petit Louis, spijkerjasje Vingino en sandalen Birkenstock. Zal straks/vanavond even showen, eerst even gehaktballen draaien voor bij de stamppot..
Hoi meiden, Ik lees en kijk al wel een tijdje mee naar al die leuke setjes die voorbij komen, maar wil toch ook wel graag mijn mannetje even showen (in de kleertjes van gisteren) in een broekje van de V&D, een polo van Ralph Lauren en een rompertje van de Hema. Het merk van het hoedje weet ik niet Heb misschien nog een tip voor de meisjesmama's. Ik krijg elke dag een mailtje van groupdeal in mijn mailbox en de aanbieding van vandaag zijn Mim-pi jurkjes (vanaf maat 92) voor € 29,95. De aanbieding loopt nu nog 6 uur, dus je moet wel snel zijn
@ Andreams, stoere vent! @ Sab, supergaaf jurkje!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Sylvia, en weer zien je meiden er geweldig uit! @ Lynn, leuk!! Hier vandaag beide in mimpi maar daar heb ik al eens een foto van geplaatst.
@Syl;hee toch dezelfde rok gekocht?!Ik dacht dat je bang was dat ie snel kapot ging...Ze matchen weer mooi! @andreams;wat een scheetje!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!! Ansdream ziet er stoer uit! Baby klopt dat dacht ik ook. Nu met die hoge kortingen wou ik de gok wel wagen. Nou is die vandaag heel gebleven dus zal wel meevallen met kapot gaan. Had m trouwens al eerder eens gekocht(zonder korting) en toen terug gestuurd omdat ik het te duur vond voor de stof/ stevigheid.
Wat een leuke kleertjes zag ik weer voorbij komen. Vooral die 3 meiden in BF helemaal op elkaar afgestemd super leuk! Lara draagt vandaag: romper: Hema Jurk: LIEF Lifestyle Legging: Noppies
Wat een snoepje! Hier vandaag: Jeans > Cars Polo > Little Feet speldje > Lief Lifestyle Bikikini > Wehkamp
Bedankt allemaal voor jullie superlieve reacties! De jurk is idd zelfgemaakt, ik maak hun verjaardagsjurk altijd zelf (zolang ze dat nog pikken, straks word dat vanzelf not done ) Grappig dat je hem meteen herkende babydream, het is idd Feliz Mijn oudste was vorige maand jarig en zij heeft er ook 1 Sylvia wat een schatjes, wat een rijkdom 3 van die meisjes! leuk dat ze zo weinig verschillen in leeftijd! oh en leuke kleertjes natuurlijk andreams wat een klein binkie zeg Silvana *smelt* wat een kleintje nog! Madeliefke ook al zo'n droppie! en leuke speelhoek, volgens mij hebben we hetzelfde kleed? (kidzpimpulz?) Esmee wat superschattig zeg, dat giletje, zo cute! Heerlijk blij moppie Ik kreeg net een tegoedbon van kleertjes.com in mijn mail dus ik geloof dat ik nu verplicht even moet kijken, wat erg Mijn jongste vandaag in funky xs, bomba en mimpi
Wat zien alle kindjes er weer mooi uit! @ Sab: Met recht "funky" met die zonnebril . Ayla heeft vandaag een beetje een saaie outfit aan, niet echt foto-waardig . Morgen nog even kijken of ik wat leuke setjes (jaja, ik ga nu ook in setjes shoppen ipv als een kip zonder kop allemaal dingen uit de rekken te rukken) kan shoppen .
Sab, kleed is idd van Kidzimpulz. Je meisje ziet er weer hip uit! Jingels, niks met een sportief schoentje hoor Esmee, leuk setje! Van Bakkaboe?