@Sab;jaa die Feliz herken ik wel vind hem echt geweldig maar durf mezelf er nog niet aan te wagen..Hoeveel soorten stofjes heb jij gebruikt?En die funky foto is ook erg leuk!
Gewoon doen! als je er niet uitkomt heeft farbenmix altijd online de stap voor stap fotohandleiding he Er zitten 5 of 6 verschillende stofjes in en heeeel veel band bij die van mijn oudste ook zoiets (ik houd wel van een beetje hysterisch)
Silvana lief hoor! Esmee schattig! madelief stoere Puck!! Sab echt funky! Hier vandaag Daan: persival en zara
Sylvia, wat een snoepjes zijn jouw dochters toch! Het jurkje van Noa heb ik hier in het rood. Heb er een foto van in mijn album staan. Echt een leuk ding! Jurkje/tuniekje van Luna is ook echt leuk. Gaat de kleding van jou veel door van de een naar de ander? Anders hou ik me aanbevolen wanneer je wat in de verkoop doet...
Heel leuk sab! Ik ga hem ook een keer maken. Maar moet mijn meisje nog wat groter zijn. Op z'n minst kunnen staan Leuk sylvia!
vandaag een spijkerbroekje van vingino en truitje van de vend aan en om nog even op de maatjes terug te komen ze is nu 2,5 jaar 13 kilo en 95 cm lang
wat een mooie kleren heb ik weer voorbij zien komen.. romy vandaag een jurkje van de H&M legging en bolero BF.
Madelief dank je!! De rode versie is ook erg leuk hoor!! Die hadden ze hier niet.. Alleen blauw en paars. Ik vind ook echt van Bakkaboe en persival dat het mooi blijft! Over het algemeen schuif ik bijna niks door naar de andere meiden, alleen soms hebben ze kleertjes maar 1 keer aan gehad en ik vind het nog steeds leuk dan wil ik het wel eens doen. Dus mocht ik dingetjes van Luna of Daan in de verkoop zetten dan zal ik het even aan je doorgeven Geke bedankt!! Mirell leuk hoor! Hier was Luna in Dec. 95 cm en 14 kg ze zit nu over het algemeen in 92.. Daan 98 cm en 17 kg en zit in 98 soms 104 (ligt eraan hoe het valt) Ze blijven na het eerste jaar echt veel langer in de maten hangen.
Lune in een jurkje van Petit Louis, legging van de Hema, spijkerjasje van Vingino en laarsjes van Bergstein. Bekijk bijlage 153852
En wederom haar Claessens jurkje (die nu toch wel te kort begint te worden..) legging Hema, Vingino spijkerjasje, Birkenstocks sandalen. En een buggy met babyborn Bekijk bijlage 153854
Mirell: zit Amy dan ook in 92? Mooie outfits weer meiden! Sylvia: je meiden zien er weer toppie uit! als altijd!
Amy-lynn draagt zelfs nog 86 hihihih maar alle nieuwe zomer is 92 en dat zit goed.. ze is smal he! maar sommige merken vallen ruim mim-pi bijvoorbeeld en sommige vallen klein vend
Thanks dames Mirell, leuk setje! Ik vind de combi schattig/stoer erg leuk. Krijgen jullie ook vaak complimentjes over hoe je kids eruit zien? Ik hoor vaak dat Lune er zo leuk uitziet of waar ik dat jurkje/truitje etc. vandaan heb. Vind ik stiekem best leuk We wonen in niet zo'n grote plaats met wel een aantal winkels met kinderkleding dus ik probeer altijd een beetje orgineel te zijn, anders loopt ze in dezelfde kleren als de kids op het kdv en dat vind ik dan weer minder leuk