vandaag, grijze jeans van tommy hilfiger (zelfde als foto in mijn album). met een roze shirt met grijze print van name it. grijze sokken van babygap er bij
Hier vingino, z8 shirt met antraciet met stip en gilet z8... twins schoenen. Wij gaan lekker naar de speeltuin... ja, in haar vingino!! net als bij vele van jullie....
Hier spijkerrokje bakkaboe, bolero (rood met witte stippen) bakkaboe, longsleeve wit kleertjes.com en witte legging henk ten hoor. Inmiddels zit ze al onder de vlekken maar zijn toch thuis vandaag en straks weer in de zandbak, ik vind het wel even prima.
Hier rozijntjes gegeten en hebben net warm gegeten (papa heeft late dienst) dus nu wat groene vlekken in haar legging. naja ze speelt vanmiddag toch in de tuin en gaan niet weg, ik laat het maar even zo.
hihihi Amy-lnn eet ook netjes hoor dat is het probleem niet met ijsjes ze lekken vaak papa had een rode ijslolly gegeven in de stad toen ze haar witte carbone jasje voor de eerste keer aanhad ik was kleding aan het passen hun ijsje eten dat ding ging lekken nou je snapt m wel........ helemaal onder de rode vlekken gelukkig wel eruit gekregen agh en anders des te meer een rede om een nieuw jasje te shoppen
ja ik heb geeneens andere spijkerbroeken vandaag setje v&d voor het eerst aan met vingino shirtje eronder en meiden duim ff voor me mee sinds gisteren is ze droog zo ineens zegt ze papa ik op het potje gisteravond dus geplast vanmorgen na wakker worden ook op de pot en nu om 12 uur mama ik moet een plassssss met slapen heb ik wel luier aan maar heb m meteen uitgelaten wie niet waagt wie niet wint
Knappe meid hoor!! Hoop dat ze hier ook een keer de smaak te pakken krijgt. Zegt alleen poep, als ze een nieuwe luier wil! Kan poep of plas zijn... Ik heb allemaal vriendinnen die kindjes hebben die met 2 zindelijk zijn... Maar ja, niks forceren, want dat werkt alleen maar averechts. Ik zal binnenkort ook eens een potje gaan kopen...
ja bij mij op het kdv zijn ook alle kindjes volgens de moeders al zindelijk alleen volgens de leidsters nog niet mijn vriendin haar dochter was ook zindelijk maar 6 keer poer week nog in haar broek poepen en plassen dat waren natuurlijk steeds ongelukjes en als ze op visite bij ons is poept ook die nog gewoon in haar broek dusssss. en amy-lynn is wel over 2 dagen 20 maanden dus is niet echt vroeg mee
ja bij mij in de buurt maar ik twijfel zo erg!vind jij hem leuk? voor minke Marktplaats.nl > Winterjas van Mim pi maat 92 +muts en sjaal - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
nou, vind ik nog wel vroeg hoor! mijn zoon wilde er niks van weten en hebben we gelukkig nog net voor zijn vierde verjaardag (school!) zindelijk gekregen. dat was echt een strijd. nu nog 's nachts luier om. dutjes gaat wel goed maar ik laat het verder nog even zo omdat ie er gewoon niet zo vlot mee is. En nog vaak ongelukjes hoor, op school gaat het gelukkig goed meestal. hij vind spelen belangrijker dan naar de wc gaan en dan is het soms toch net te laat.
ik vind die jas heeeeel leuk woezeltje, en die muts en sjaal ook super. maar er wordt wel hoog op geboden zeg!
ja dat vind ik dus ook zo jammer de prijs... ik mailde haar netjes voor 50 euro kom ik hem ophalen maar ja ze reageert weer eens niet.heb het wel weer mee zitten op mp. 2 artikelen al niet binnen gekregen. vingino truitje en een jurk van s&d