@ Mandy, wat een schatje je dochtertje en het staat haar erg leuk! @ Mirell, super knap van Amy-Lynn. Lisa wilde ook nooit op het potje, altijd krijsen als ik het vroeg en ineens wilde ze erop en was ze in 2 dagen compleet zindelijk.
nou vind t ook wel zo ineens heel snel. moest ook zo lachen vanavond na haar badje wou ze een plas doen dus plas gedaan daarna even afgesproeid en hup afdrogen zeg ik tegen haar je gaat nu niet een poepie doen he en jahoor prrrrt een scheet ik weer tegen haar potjanbillen geen poepje laten bij mama hoor helemaal dubbel lag ze en weer een scheet deze kan schijten op comando
zo, even paar foto's van de jottum set. weet niet zeker of het goed komt met dat jurkje. het zit gewoon vrij aangesloten bij haar romp, zit wel ruimte nog maar als ze gaat zitten duwt haar buik het jurkje omhoog. misschien is het gewoon niet helemaal haar model want verder is ie toch eerder te groot dan te klein. wat denken jullie?
Vind het jurkje wel mooi bij haar. Kan niet zien wat je bedoelt met haar buik, maar begrijp het wel, dat heb ik dus met de blazers, die zitten allemaal niet goed omdat haar buik de blazer dan open duwt, dat staat dus eigenlijk niet mooi. Daarom heb ik de mimpi blazer ook geannuleerd, want ik ben ook bang dat die niet goed zal zitten met haar buik. Vind het blauwe vestje er niet zo mooi bij, zou eerder dus grijs of antraciet of offwhite erbij doen...
Bekijk bijlage 165650 Vandaag Catimini jurk... Het is hier slecht weer, als het nog opklaart wil ik vanmiddag lekker met haar naar de speeltuin, dan krijgt ze een wat makkelijker setje aan...
Schattig Lynn!! Is hier ook slecht jammer genoeg!! Raar hier in NL hoe het om kan slaan! Mijn meisjes zijn bij mijn schoonouders aant logeren dus ben benieuwd wat ze aan hebben.. Had wel stelletjes gemaakt van te voren!
dankje! Ja hoop dat het nog een beetje opklaart, speeltuin is toch pas 13.30 uur open dus we kunnen toch alleen vanmiddag, maar hoop wel dat het droog wordt met een klein zonnetje... maandag en dinsdag zou welk mooi weer worden maar dan is die speeltuin dus niet open
hier ook slecht weer vanmiddag met zijn allen naar de kermis opa trakteert hihihihi moet zo kadootje halen een neefje word 1 en onze goeie vriend 40 dus ff de stad in
Danique heeft hier haar eager beaver broekje aan en roze longsleeve van BFC. Foto al eerder 's geplaats. Hier ook geen plannen. Danique ligt even op bed, die was erg pieperig. Papa is op de motor weg en ik heb wachtdienst maar 't was rustig dus kan misschien nog wel even duren. @Lynn, erg mooie jurk! Hoe lang is zoiets bij jou schoon haha? Hier vermoed ik een half uur @Geke, kan het ook niet zo goed zien, is ook niet zo mijn smaak, maar 't kan wel bij haar hoor!
@ lynn, die jurk kan je lang plezier van hebben. wrsch kan ze hem volgend jaar ook nog aan. Hier buurtfeest.. ook in het zuidoosten regent het!!! Hier hebben ze een groot springkussen voor de kids. dus vandaag noppies set..
tnx meiden @red: nou als we een binnen-hang dagje hebben blijft ie wel schoon ja. Dit is pas de tweede keer dat ze hem aan heeft, vind de jurk nog steeds geweldig maar ze draagt hem niet door dat ie dus helemaal wit is, en daar probeer ik met kleding volgend jaar wel een beetje op te letten...
Lynn als Amy-Lynn wit aanheeft dan ga ik niet steeds kijken of het nog wel of niet schoon is hoor! savonds in een emmer met vanisch en een blok sunlight zeep wrijf ik de viese plekken mee in hup in de machine en gaan met die banaan
@Mirell: dat doe ik ook niet steeds hoor! Maar vind vanish niet zo goed werken trouwens... Ik heb nog 1 witte set, mimpi, die draagt ze ook gewoon in en rond het huis, maar daar was ze dus mee gevallen, groene vlek erin, die kreeg ik er met vanish dus niet meer goed uit... @red: wit blijft hier altijd wel gewoon wit, ik heb daar nooit last van dat het grauw wordt, weet ook niet hoe dat bij anderen komt eigenlijk. Gewoon wassen met echt alleen witte dingen en een witwasmiddel (neutral hier dus of robijn)
lynn ik heb meerdere witte sets maar ik laat ze haar ook niet heel dragen. Maar vlekken krijg ik er makkelijk uit hoor. Als er nog wat over is van de vlekken hang ik het te drogen in de zon en dan bleken de vlekjes eruit.