Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

ik ook niet! me vriendin zweert er bij..
    nou bij ons helpt die dure rotzooi echt niet:D

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier vandaag de jottum blauwe stippen jurk met bolero en legging. Is al vaker langsgeweest. Vanmorgen had ik nog visite voor dr verjaardag en vanmiddag zijn we naar de speeltuin geweest. Heb haar niet omgekleed ofzo, lekker daar in gespeeld. Hadden we geen visite gehad dan had ik dr wel wat anders aan gedaan denk ik.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    SUNLIGHT BLOKKEN ZEEP
    1,09 voor 2 blokken
    is super tegen vlekken in wit
    en DATO

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    AHHH DEBBY 2 IS ZE ALWEER!!!
    ben op vakantie geweest toen dus helemaal vergeten

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ja het gaat hard he mirell!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Leuk setje Woezeltje!

Kleding wassen, ik was wit ook alleen met wit en dan blijft het wel wit. Als je het buiten in de zon hangt, gaan vlekken er vaak ook wel uit en met wit kun je desnoods nog chloor gebruiken als het er echt niet uitwil.

Mijn dochtertje ging vandaag zelf zo staan poseren met de bal :D, heel stoer.
    Shirtje Blue Seven, bolero Jubel, rokje Claesen's en legging H&M.

7. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    @ Vlekken in witte kleding: Nachtje in de groene Biotex en daarna in de wasmachine en alles gaat eruit! Als echt niks werkt zet ik wit spul ook nog wel eens in de bleek. Dan gaat het er zeker weten uit!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jo79, hihi ze weet het al helemaal!
    Leuk setje hoor!

@ Futuremama, zal wel stil zijn zeg allebei je meiden uit logeren. (Ik moet er niet aan denken..)

@ Woezeltje, leuk!

@ Lynn, chique weer!

9. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    @ Woezeltje en Jo: Leuke setjes allebei!!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Jo79: leuk!! En wat een dametje!

@Woezeltje: lief setje nog steeds hoor!

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Gister naar het KDV.
    Lisa in noppies
    Lot had een donkeroze/wit geruit tuniekje vd V&D aan, maar die heb ik hier al eerder gepost, alleen nu gewoon met een witte legging ipv dr witte capri.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl haha hier gaan mijn kindjes elke week een nachtje uit logeren en ik vind het heerlijk!

13. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Leuk topic! Spiek hier altijd even mee voor inspiratie:cool:
    Wat zien jullie dames en heren er toch altijd prachtig uit!

Daarom wil ik jullie even om advies vragen als dat mag ;)
    Ik heb een effen zwart rokje liggen (kan geen plaatje vinden helaas) een recht kort model met beetje elastiek aan de onderkant ;) in maat 80. Zoek al weken maar kan niks vinden wat ik er leuk bij vind en dan vooral in combi met een legging.
    Dus als jullie nog tips hebben, heel graag :D!

14. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Poeh poeh heel wat gelezen...

@diddlemouse Dankjewel Jou meiden zijn echt super schattig!! vooral die foto's op hyves joh.

@mirelle lekker wijfie is ze toch ook he!! en staat amy lynn echt leuk dat witte en wat goed van der dat ze geen luier om heeft!! leuk he die lol die je kan hebben hihi over scheetjes

@Mandy wat een leuk setje zeg!en wat een lief koppie!! mijn dochtertje is nu ook 9 en staat ook steeds in de box en op handen en voeten met kontje de lucht in hihi

@woezeltje leuk die mimpi jas, maar er word idd erg veel opgeboden zeg. wat zijn ze nieuw in de winkel? en wat heb je toch lekker kindjes zeg ;) dat setje van vandaag vind ik echt super leuk!! waar komt dat vandaan? En misschien nog een rare vraag hoor maar waar hebben jullie de vloer gekocht? wij hebben net een huis gekocht en wil graag zo'n lichte vloer.

@futuremama mooie meiden heb je zeg, en zo goed op elkaar afgestyled! leuk dat BF. hoeveel schelen ze eigenlijk?
    en de papadag kleidnh ziet er ook goed uit!

@Lynn wat ziet danique er toch weer zoet uit zeg *smelt*

@debby goeie tip over in de zon leggen dat heb ik nog nooit gedaan. waar wassen jullie mee voor de rest?

@Jo79 liefff zeg...

15. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    @ Noukkie1805 ik zelf zou dat denk combineren met een witte 3/4 legging, wit shitje/blousje met weer een zwarte bolero ofzo denk. vind dat wel heel mooi staan altijd bij kindjes maar moet ook weer niet te donker worden, kijk maar eens terug naar futuremama der kindjes op pagina 511 die hebben ook zwart wit aan en staat beeldig en heel chique ;)

*oeps* zie nu misschien dat het donkerblauw is met wit..... maar lijkt er wel op haha

16. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Jo79 thnx meid! wat een super rokje!helemaal leuk!

diddl wat een leuk vrolijk setje!

elf dank je wel :D

Lynn77 blijft even een makelijk setje.vandaag toch veel in tuin bezig geweest en zo ver-kom je dat je veel vlekken ziet :)

zeemeermin --jassen zijn in de winkel 99,00 ze heeft hem gereserveerd maar me man en ik vinden het een hoop geld voor een 2e handsje dus ik kijk toch even om wat anders.
    Het setje wat mijn dametje aan had was van bakkaboe.
    En de vloer hebben wij gekocht bij Carpetright (NEW INTERIOR CLIC)

17. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    dankjewel woezeltje alleen jammer dat wij dat hier niet kunnen kopen bakaboe:(

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    heel leuk Jo79 en woezeltje schattig met dat hoedje!

diddl schattig hoor maar oe, roze en geel, dat zou ik dan weer nooit kopen.

nou, smaken verschillen he, ik ben dus helemaal weg van het bruin en blauw van het Jottum setje en het is ook wel echt zo bedoeld, er zit aan het bruine jurkje ook een 'veertje' in dat blauw.
    dit was een muster. kan het zijn dat het jurkje niet in de uiteindelijke collectie zat? ik zie het nergens meer. als iemand het tegenkomt in 86 hou ik me aanbevolen, dan verkoop ik deze.

Ik had gisteren ineens ook matching kids! voor Jo nieuwe crocs gekocht (hij zweert bij die dingen) en hij wilde rode. en Ro had haar nieuwe rokje aan met Noppies legging die ik erbij had gehaald en oud grijs truitje van Jo. Vind rood denk ik mooier maar dit stond ook wel. Jo verder in eager beaver broek en tumble .n dry shirt.
    ooooh, hij heeft die broek echt 2 maanden max en nu zit er alweer een gat op de knie. Echt alle broeken slijt hij door. Nu is dit gelukkig weer een model waarbij het wel staat ;)

wassen: ik ben niet zo heel strikt met scheiden maar wit blijft toch wel wit hoor, hang wel veel in de zon en gooi ook dingen in de Vanish/ biotex. niet eerst de vlekken laten indrogen maar gelijk in een sopje. laatst zelfs vlekken van rode bieten uit mijn nieuwe blouse gekregen. verder was ik altijd met een geconcentreerd wasmiddel, omo ofzo.
    Maar ben toch wel voorzichtig met helemaal wit voor de kinderen hoor, is gewoon zo zonde als ze na een uur eigenlijk al niet meer toonbaar zijn.

19. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Anders kom je gewoon naar ons dorpje kom je meteen ff een bakje doen :D

20. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0