Hier vandaag verjaardag, de oudste wordt 4!!!! Na de vakantie mag hij naar school, spannend! De jongens vandaag in Noppies (allebei hetzelfde shirt) mn meisje in een jurk van Vinrose Bekijk bijlage 165821
Gefeliciteerd mispoes!! Mooi jurkje! Hier vandaag Vingino Nina, s&d le chic shirtje en bolero: Bekijk bijlage 165839
Mijn zoon vandaag in V&D ( alles, broek, overhemd, ondergoed,sokken ). MIjn dochter vandaag in Tom Tailer, romper V&D, sokken sokshop. Foto in mijn album. @geke: die crocs wil mijn zoon ook, maar dan in het groen Mama, denkt er nog even een nachtje over na, lieverd... ( en nu maar hopen dat íe t vergeet...)
nee ik haal de foto's altijd vrij snel weer uit mijn bijlage lijst nou hier dan, op de foto komt ie niet zo mooi uit, maar hij staat danique echt stoer vind ik zelf, ondanks dat ze zo'n klassiek type is qua kleding, kan ze dit ook goed hebben vind ik hoor Bekijk bijlage 165956
Momo, gefeliciteerd! We waren nog geen vrienden dus de outfit nog niet gezien maar heb je verzoek gestuurd. Lynn, hij is leuk die broek! En ze kan het prima hebben, ben wel benieuwd hoe het zou staan met nog stoerdere bovenkleding (zonder strikjes dus )
leuk miekje! djmomo gefeliciteerd. Ik wil in je album kijken maar ik ben geen vriend dus wil je me accepteren?