ja, het was heel gezellig. Mijn partner had er de dag erna nog last van. Ik had nergens last van... ja zwanger zijn heeft zijn voordelen. maar ik mis een wijntje op zo'n avond wel hoor!!! maar hier in de straat wonen er 4 meisjes in de leeftijd van Suusje, dus we hebben geen omkijken naar ze gehad...
@woezeltje ja dat zou wel een goed idee zijn haha kunnen we gelijk shoppen.. @mispoes leuk zeg dat jurkje waar is dat vandaan? @noukie1805 geen dank benieuwd!! en leuk dat setje van je meisje.. en wat een lekker koppie met haar joh./ @miekje lief die zachte kleurtjes staat haar goed
haha inderdaad! daarna even door naar Drachten en Groningen dan heb we alle leuke winkels weer gehad hihi
Vanmorgen een nieuwe trui aan van een frans merk. Vanmiddag iets anders denk ik want het zonnetje begint te schijnen. Let niet op zijn haren, die staan regelmatig recht overeind.
eigenlijk zouden we met alle meiden (die willen) een shop dag moeten houden ofzo! en dan naar een plaats of winkel gaan waar ze heel veel hebben, kunnen we gelijk een leuk dagje uit maken zonder de kindjes of juist met..
Ze hebben van sommige winkels ook thuisparty's. Dat lijkt me ook wel wat. Lekker aan de koffie en tegelijkertijd shoppen.
kwam dit tegen op internet designer outlet village in roermond is datwat eigenlijk? heb je 170 merken met korting *nee niet mijn merken eigenlijk*
Dane had vanmorgen dit shirtje+broek van H&M aan. Nu wat anders, meneer vondt het nodig om onder de douche te gaan staan
Het is vandaag papadag dus papa koos zn kleertjes uit hihi krijg ik ineens via Whatsapp de volgende foto. Jayden met een voetbalshirtje van Messi aan. Bekijk bijlage 166086
Wat een leuke outfits weer vandaag! Mijn meisje vandaag; shirtje + legging ; Hema Bolero ; Mexx Rokje; Little Profiel - hyves.nl Sandaaltjes; Kipling (ze is trouwens aan het dansen op de foto)
@diddlemouses;jaa ik heb ze hier indd wel eens voorbij zien komen..Ik had hem vorige week bij haar bij de veiling 'gewonnen' hij is echt super leuk!
haha dus jij was dat! tegen wie ik bieden! ik was net te laat me dochter had een vieze pamper dus ja...
@Woezeltje;hahahahahaha sorryyyyy, ik ben er wel erg blij mee dat is wel erg toevallig! @mirell;thanx!!