Leuk al die abbonementen!Artis lijkt me ook erg leuk, nog nooit geweest.. @diddle;jaa veel van die bij elkaar geraapte dingen, zo van we gaan naar de dierentuin dan pakken we alles ouds...Maar jouw meisjes matchten weer geweldig!
Wat een leuke kleertjes allemaal weer! Wij hebben een abonnement op Ouwehands dierenpark. Heel leuk, ook met slecht weer, want ze hebben zo'n overdekt klauter- en speelgebouw, waar ze zich prima vermaken.
Wij hebben ook een abonnement alleen van Burgers zoo... zelfs in de winter leuk bij slecht weer. de dessert. de bush en het aqaurium zijn overdekt. Onze kaart is bijna verlopen... Dus misscchien dat we dit weekend ook nog even een bliksem bezoek brengen. Helaas ben ik iets minder mobiel aan het worden. @ diddl leuk je meiden zo @ babydream ook mooie set...
whahaha mirell... maar bij jouw in de buurt zit niet heel veel. Alleen blanckendael park is volgens mij niet zo ver van jou en dat is ook leuk maar zowieso niet zo heel duur.
Vandaag de jonste: spijkerbroek Cars, polo Sturdy. De oudste: shirt Kiezeltje, rokje C&A en legging H&M.
heel leuk rokje jo79! en shirt is ook mooi miekje, heel leuk setje zo! verder ook weer keurige kindjes gezien. de mijne voor een uurtje vanochtend ook opgeut, ze slaapt alweer. ik denk dat ik haar dit op haar verjaardag aan doe, afhankelijk van het weer. maar dan met een roze romper, dat zit mooier. Dit is een t-shirt van Ter stal. jurkje en legging van mim-pi.
Miekje, dankje! nog maar iets meer dan 1 maandje zelfs! ga de uitnodiging maar eens versturen. is wel echt nog in de vakantie dus erg storm zal het niet lopen. geeft niet, ze is nog zo klein.
gister een jurk van presial (weet niet of ik het goed schrijf)maar debby heeft de jurk ook. Bekijk bijlage 166621
Woezeltje, Persival bedoel je denk ik, en het is een super leuk jurkje. Staat je meisje erg mooi! Dane, stoere vent!
Jullie zitten al (ruimschoots) over het maximale aantal van 5.000 berichten. Deze sluit ik daarom. Maken jullie een nieuw deel aan?