Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben heel benieuwd hoe het haar staat, vast énig!
    Danique heeft zowaar (oke na een huilbui) de muts opgehouden de hele tijd!!! Goed he?
    Maar merkte dat het mutsje nu al beetje strak zit...hoop wel dat ze hem deze winter nog op kan houden...

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik vragen hoe die arts heet, Lynn? ben daar bevallen :D

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat shop argument geldt ook voor mezelf trouwens, ben bij de laatste keer spugen ook aardig geraakt.

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Zijn er bijna, tot vanavond op de terugweg ;)

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Joyce ze schelen idd niet zoveel van elkaar. Danique en Luna net geen jaar! (danique 4 sept en Luna 1 Sept) en Luna en Noa 13 maanden.. ben benieuwd naar dr outfit!!
    Net even vlug een foto gemaakt maar dit is de mooiste (waar er iig 2 kijken;))

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Sylvia wat een heerlijke foto, wat een mooie meiden!

Lijkt me heerlijk, zo'n vrouwenhuis :)

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Wat een plaatjes en dan ineens zo`n blond koppie erbij, prachtig!!!
    Mijn meiden zijn half marokkaans en mijn oudste is ook blond met blauwe ogen, waar de jongste bruin haar heeft met groen/bruine ogen. Vind het ook altijd erg leuk dat verschil!

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ise je kan volgens mij geen foto's van je telefoon uplaoden.. Ik wou het vorige keer doen maar dat ging niet. Ben wel erg benieuwd naar het jasje!!

Lynn ja was echt heftig! ze werd helemaal levenloos en blauw op me neergelegd en toen rende ze opeens met dr weg. Ik kon niet geloven dat ze nog leefde eigenlijk iedereen stond te huilen zelfs mn vk. brr krijg kippevel als ik eraan terug denk! maar luna en Noa zijn gehaald met een geplande keizersnede. Dus dat was echt een gerustelling.

Danique heeft ook KISS gehad door het trekken aan dr hoofd/nek maar met een paar behandelingen van de manueeltherapeut was dat gelukkig weer verholpen.

Bij Noa was het zeker wel even schikken hoor want had al 2 zwangerschappen op elkaar gehad en dan Danique dr bevalling Luna met een ks dus wist niet of mn lichaam het wel aan zou kunnen maar gelukkig wel! en het is de allermooiste verrassing die ik heb gehad!:D

Ow dan lijkt die jas op de foto echt donkerder! maar mooi hoor! en meestal na een jaar gaan de maten van kleertjes niet meer zo snel..

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dr. E want op het forum mag ik geen volledige namen noemen maar er is maar 1 Dr. E in het Spaarne ;)

Enne dat is natuurlijk ook wel weer leuk, shoppen voor jezelf :D

@Silvia: wat een prachtige meiden zeg, wat een ontzettend lekkere koppies hebben ze!! Heerlijk!

@Joyce: ik vind jouw meisjes ook super knap!

@Ise: oke veel plezier vandaag!! Tot vanavond! (btw kindjes van ise zijn ook héél knap!)

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Miffy dank je!!! heerlijk is het hoor al die meiden!! Mn vriend gaat het wel zwaar krijgen hihi! zwaar in de minderheid!!

Joyce ow bij jou ook al verschillend!! foto!! haha
    Ik dacht al dat ze half marokaans zijn aan de naam. Een vriendin van mij haar dochtertje heet ook Samia en is half marokaans.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Silvia, jee ik krijg er alweer koude rillingen van...sjonge wat een ervaring moet dat zijn geweest voor jullie allemaal...

Jij was toch ook in het SFG bevallen? Ik tenminste wel met Danique, ik had ook een geplande ks.

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt voor de complimentjes!!:D:D

En Ise dr kindjes zijn heel mooi!!

Lynn nee ik ben met Luna en Noa in het erasmus mc bevallen en
    met Danique in het Ikazia ziekenhuis.

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah! die heb ik ook een keer gezien, op controle na mijn ZHopname toen ik verdacht werd van zwsvergiftiging! ben bevallen bij een andere (weet alleen zijn voornaam nog hahahahahahaha).

wat een verhalen allemaal trouwens zeg.. brrrr!

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik ken eigenlijk geen enkele andere arts daar hoor, alleen dr. E
    ze proberen weleens of ik dan bij een andere arts wilde gaan amar dan was mijn antwoord altijd steevast: nee, alleen dr. E (dat rijmt haha)

@silvia: ah oke, ik was met mijn 2 miskramen in het Ikazia (moest 2 x gecurretteerd worden)
    Daarna dus naar het Spaarne in Hoofddorp en die arts heeft mij doorverwezen naar SFG om daar te bevallen.

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    SFG is ook een goed ziekenhuis! Wij hadden voor erasmus gekozen omdat ze daar alle middelen/artsen bij de hand hebben mocht het nodig zijn..

Dj momo Ojee dat is niet zo fijn dat die zo aan de spuug is!

16. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    He grappig, rond jullie tijd heeft mijn dochter eerst in het Sophia gelegen (daar is ze gehaald en heeft ze op de ICN gelegen) en daarna nog een aantal weken in het SFG (op de HC). Daar kom ik nog regelmatig voor controles en dergelijke.
    Grote kans dat het tegelijk is geweest!

Hmm even banner goed bekeken en ik denk dat mijn dochter net weg was uit het SFG toen Lynn beviel.

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat een heftige verhalen en wat een mooie kindertjes komen hier voorbij, heb 6 bladzijden moeten bijlezen maar met een lach en een traan, herkenbaar ook helaas :(. Hier ook een afschuwelijke zwangerschap, kan er beter niet meer aan terugdenken. Wel een geplande ks, mocht er ooit nog een kindje komen, dan weer een geplande ks wegens diverse gyn. operaties in het verleden. Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel.

@Sylvia: wat een prachtmeiden heb jij!!
    @Lynn: ohhh die jas is echt gewéldig!!
    @Fafje: wat een leuk mannetje, hij kijkt al zo wijs!

C draagt vandaag een velours donkerbruin 3/4 broekje van Minisu, rib uit mijn lijf :) maar hij is enig al zeg ik het zelf, daarop haar witte tuniekblouse van Zara en donkerbruine kniekousjes van bonnie doon. Ze ligt nu te slapen, zal straks een foto maken.

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Theepot, danique is van 3 november, ik mocht 7 november weer naar huis.

@Sisa: oh jij ook al zo'n rot geschiedenis en zw.schap...jeetje wat dat betreft hebben we hier allemaal wel het één en ander meegemaakt he...wil jij nog een 2de kindje?

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh ik zou er nog wel 3 willen :D (maar 1 erbij zou inderdaad prachtig zijn) maar die zwangerschap.... ik zie er zoooooooo tegenop. Heb altijd geroepen dat het kind vreselijk welkom was maar dat zwanger zijn kon me gestolen worden. Heb HG gehad, 9 maanden elke dag overgeven, varierend van 2-10x, meestal een keer of 5-6 per dag. Kon met 25 weken de trap niet meer normaal op of af, alleen tree voor tree, achterstevoren naar beneden, had een zwangerschapshernia en een beklemde zenuw in mijn li-been (waarvoor ik na de geboorte 8 maanden fysio heb gehad), niet normaal meer gewoon. Toen Charlotte was geboren zat ik wel gelijk op de roze wolk, die fysio was het enige wat er nog aan herinnerde maar de zwangerschap was gewoon een HEL. Als ik eraan denk dat me dat nog eens te wachten staat, met nog een dreumes erbij waarvoor ik moet zorgen (we hebben een eigen bedrijf waarin mijn man ca. 80/u per week werkt dus 95% komt op mij neer).... ik weet het niet. Willen heel graag nog een kindje maar ik zie er zooooo tegenop :(:(:(. Vind het ook erg sneu voor mijn kleine lieve meisje als ik straks nog maar half kan genieten omdat ik zo beroerd ben en zo. En niemand weet of ik me weer zo verschrikkelijk ga voelen, misschien valt het een volgende keer mee maar het kan ook nóg erger.... moet ik niet aan denken en het maar nemen zoals het komt.

@DJMomo: beterschap voor je mannetje, sneu hoor!

20. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Mijn dochter mocht uiteindelijk 24 oktober naar huis dus ze hebben niet samen in het SFG gelegen.

Deel Deze Pagina