sja, het was een enorme golf, alles was echt doorweekt. dus met vegen kwam je er niet. plus dat ik die zure melklucht echt heul vies vind. we vierden gisteren ook onze verjaardagen, en dan zo'n stinkende baby... vandaag: felgekleurde romper hema donkerrode broek van prenatal met donkerblauwe accenten donkerblauw tshirt met witte nijntje van v&d donkerblauwe sokken.
Dit heeft Maud vandaag aan: Spijkerbroekje van H&M Tuniekje van de Hema Bolero van Prenatal mouwloze bloemetjes romper van de Hema Sokjes van Forever Friends
Mijn dochter draagt een rozig pakje (broek en shirt) van Dirkje. Het is eigenlijk een beetje een 'baby-pakje', maarja, het past nog goed en ach, het is zondag dus dan mag ze van mij wel in een makkelijk zittend, pyjama-achtig 'babypakje' rondhobbelen.
Leuke outfits weer voorbij zien komen!! Lynn die bolero en dat broekje van bampidano staan ook echt leuk bij elkaar! Noa had gister dr verjaardagsoutfit aan van Jottum(we vierden gister haar verjaardag)
morgen (kdv-dag, dus alles ligt al weer klaar): setje van lief!: witte polo lange mouw, achterop STOER! in aqua. wit/aqua gestreepte broek er bij. witte overslag romper hema en witte sokken ook van de hema.
Jawel he, dacht eigenlijk dat ik het toch niet zo leuk vond, dus vandaag maareens voor het eerst aangetrokken en het staat toch wel erg leuk, en nu is het shirtje al bijna te kort
Sylvia, hele mooie verjaardagsoutfit van Noa! Hopelijk hebben jullie nog een gezellige dag gehad! Lynn, dat bolero'tje is geweldig! Diddl leuk setje van Claessens! Jammer dat je het niet eerder hebt aangedaan... Gisteren geen foto kunnen plaatsen omdat ZP eruit lag. Dus bij deze alsnog: - witte romper (PB) - witte maillot (Hema) - spijkerrokje (Noppies) - wit A-lijn shirtje (Jottum) - donkerblauwe schoentjes (Shoesme)
En vandaag: - witte romper (PB) - antraciet tregging (Name It) - antraciet-roze gestreepte longsleeve (Z8) - roze Babypaws