Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Elke wat een leuk setje!! staat Puck echt mooi! leuke blazer ook!
    K3 ja ik had ook graag gegaan met de oudste 2 meiden maar kwam er te laat achter dus geen eerste rang meer..

Lynn waar is dat van dan haha!! ik vind echt dat je een mooie smaak heb! vind je kleertjes altijd leuk!! raar is dat he een geplande keizersnede.. Ik vond het zo zaklijk hihi die dag zo laat gaan we je baby halen. Natuurlijk is het bijzonder omdat je kind geboren word.

Djmomo ja daar heb je eigenlijk wel gelijk dat het zo snel gaat dat je het nauwelijks kon bevatten. Mijn bevalling duurde 26 uur maar ik heb na 15 uur een ruggenprik gekregen.

Ise ik weet ook niet precies wanneer ik daarmee begonnen ben en luna liep al heel vroeg nu met Noa zit ik te twijfelen.. Ik wil die schoentjes iig gaan gebruiken als we naar buiten gaan en ze gaat lopen verder wil ik gewoon nog de slofjes aandoen.

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    de legging is van de zeeman, broekje zara (met dank aan lynn), bolero barbara farber (idem) en blousje bakkaboe en de schoentjes van shoesme:)

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik had het al aan jou gevraagd maar kreeg geen reactie vandaar mijn vraag aan Lynn;)

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeeeeeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg!
    Dat is niet bij te houden...

Heftige verhalen gelezen en weer mooie kindjes voorbij zien komen.
    Lot was er overigens heel snel, in 3 uurtjes, VK was net op tijd om dr op te vangen ;)

@ Elke, ik ben met mn oudste pas ook naar de K3-show geweest, echt super leuk. Lot is er nog te klein voor, die is vorige week wel mee geweest naar Het Zandkasteel maar dat was eigenlijk ook nog nix voor haar.

Weet iemand waar je een zwarte sjaal en handschoentjes kan kopen??
    Lijkt heel makkelijk maar ik kan het dus nergens vinden?

Lot had vandaag weer een noppies setje aan.

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    @bevalling: ik heb er bij Julie 36,5 uur over gedaan :$:$:$, echt rampzalig lang! M'n vliezen braken met 38,3 weken, ik kreeg flinke weeen dus ik dacht, mooi, dat schiet lekker op. Niet dus... 24 uur later had ik pas 1 miezerige centimeter en moest ik sowieso naar het ZH. Ik was al helemaal uitgeput... 's nachts nog een injectie pethidine gehad en 's ochtends ben ik bijgestimuleerd en heb ik een ruggeprik gehad. Toen die ruggeprik eenmaal zat, was ik zo moe dat ik in een diepe slaap ben gevallen. Ik werd wakker gemaakt door de gyn die me vertelde dat ik 10 cm had en mocht gaan persen. Toen was ik zo fit dat ik Julie in een kwartier heb gelanceerd.

Elke, superleuke outfit van je meisje, staat haar super! Wat leuk dat jullie een leuk concert hebben gehad! Wij gaan er ook zeker nog eens naartoe. Was het geen gekkenhuis?

Shoesme babyproof, die draagt Julie vanaf 13 maanden ongeveer, sinds ze wat meer ging staan. Ik vind het ideale schoentjes, Julie heeft ook hele smalle voetjes en deze passen perfect, het klitteband kun je mooi wat aantrekken. Ik heb ook een paar Pedipeds in de kast staan, maar die vallen echt groot en breed! Ik had de maat 12-18 maanden gekocht, Julie is nu bijna 16 maanden maar ze past er nog lang niet in. Ik denk in het voorjaar dat ze ze wel gaat passen. Op zich niet erg, want het zijn witte schoentjes die ik eigenlijk al voor afgelopen zomer gekocht had.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @miffy: ook heftig zeg! pff wat een lange tijd!

@ Diddle: ook weer een leuke outfit hoor!
    zo 3 uurtjes...dat is zeker snel...!

@shoesme: ik heb natuurlijk nog geen ervaring ermee, maar mijn plan was slofjes voor nu totdat ze buiten kan staan/lopen, en dan ga ik pas schoentjes aanschaffen.

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    geeft niks hoor, heb er denk ik over heen gelezen.

mijn eerste bevalling werd ingeleidt omdat amal in stuit lag en duurde 6 uur.
    De bevalling van Samia duurde 1 uur en 50 minuten. Mijn vliezen braken wel s`ochtends vroeg, maar de hele dag geen wee te bekennen. Ben zelfs nog s `middags gaan shoppen, werd helemaal gek van dat thuis zitten.Om 20.30 kwam de vk en zij ging rond 21.00 weer weg. Ik hoorde nog haar auto weg rijden en toen begonnen mijn weeen in alle heftigheid. Om 22.00 heb ik haar weer gebeld omdat ik persdrang had:$. En ja hoor om 22.50 werd Samia geboren.
    Heel snel en heel heftig, maar gelukkig geen naweeen.

jeetje een bevalling van 36 uur, pfffffff wat zwaar moet dat geweest zijn.

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Jeetje wat een heftige bevallingen allemaal :$. Gelukkig zijn ze er nu allemaal uit en kunnen we heerlijk van onze mooie kindjes genieten. Miffy, ook echt een erge bevalling. Hoe sta je er nu in met een tweede?

Shoesme babyproof is vanaf 6 mnd. Ook geschikt voor kindjes die kruipen. Voor Puck ideaal want die heeft smalle voetjes en Shoesme is erg smal. Wij combineren het met slofjes, maar de meeste zijn erg breed en daar loopt ze dan naast... ook trekt ze de meeste slofjes uit...

Iemand nog tips voor smalle slofjes?

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Elke: hihi babypaws :D die zijn met klitteband en kun je dus strakker aantrekken ;)

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    heb weer veelmooie outfits voorbij zien komen...

joyce, dat blauwe broekje van de zara heb ik ook. Één van de dingen die Lynn en ik allebei hebben/hadden zonder dat we het van elkaar wisten :)

Poeh, ik lees ook veel heftige zwangerschaps- en bevallingsverhalen.. Ik heb bij de oudste geen problemen gehad, goede zwangerschap, bevalling van 8 uurtjes, wel 2 uur geperst maar met goed resultaat :). Bij onze dochter heb ik bloedingen gehad van week 16 - 26. Dat was erg eng.. Ik heb er wel vertrouwen in gehad dat ze zou "blijven zitten". Bij de bevalling liep ik 24 uur met gebroken vliezen zonder weeen, ben toen in het ziekenhuis bevallen (uiteindelijk in 3,5 uur!) en moesten we een nachtje blijven. Ze onderzoeken baby's standaard alsje zoveel uur gebroken vliezen heb gehad en toen bleek dat haar hartje (in de arts zijn woorden ;) ) een gatenkaas was... Zij is dus met een hartafwijking geboren (vsd) maar er werd mij verteld dat dat meestal goed komt. Dus had hier uiteindelijk ook weer vertrouwen in (tuurlijk heb je ook je zorgen). Nu heeft ze nog één gaatje, die is inmiddels erg klein en misschien wel helemaal weg. Dat zullen we eind december weten.. Maar ze is stralend en blakend dus we merken er helemaal niks van.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Voor iedereen die mijn dochter om 7.30 uur al volledig aangekleed ziet:
    PYJAMADAG!
    Bekijk bijlage 103073

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    haha!!
    staat haar ook goed hoor ;)

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bekijk bijlage 103074

voor silvia! de mouwen zijn nog een beetje te lang, rond de borst past ze hem goed.
    er zit geen extra voering in trouwens

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hihi tnx :)

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    schone pyjama :(
    wit blauw gestreept met een paar autootjes voorop (kado uit VS).
    rest is, tesamen met mijn beddegoed, in de was beland.

16. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier ook nog lekker in pyama, inmiddels zelfs weer in bed.

Het is wel raak he DJ Momo.... sterkte

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook een pyama dag!

Zouden eigenlijk op kraamvisite gaan, maar ons meisje is zo snotterig dat ik vond dat het niet kon. Dus maar een nieuwe afspraak maken :)

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, nu lekker in zijn gewonnen lodger wrapper bij me op de bank. laatste flesje lijkt binnen te blijven... afkloppen..................

19. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0

Mijn schoonouders hebben schoentjes van Pediped meegenomen van hun vakantie uit Italie. Het zijn echt hele mooie schoentjes. In heb ze voor mijn zoontje in maat 12-18 mnd. Maar hij past ze nu al (bijna een jaar). In de schoenwinkel werd vorige week aangeraden maat 21 te nemen en die van pediped zijn nog 1 cm kleiner in de lengte dan... En ik vind ze niet super smal, wel iets smaller dan de Bardossa die ik hier ook heb.

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oh gaaf heb jij die gewonnen! Ik heb ook meegedaan...maar niks gehoord helaas.

Hier foto van d'r zondagse outfit:
    rokje en paarse shirtje Jil&Sil
    maillot en bolero s&d le chic:

Bekijk bijlage 103090

Deel Deze Pagina