ja dat is al een redelijk groot pluspunt, maar outfitjes van jouw meisje of van anderen ook? op die kleertjes.com hyves? @miffy: ook schattig hoor! ik had Danique aan het eind van de dag alleen ff in maillot en shirtje rondkruipen en dan heeft ze ook zulke lekkere beentjes daarin, zo schattig staat dat, alleen een maillot
Hyves is leuk!!! Ik plaats er echt veeeel fotos van mn meiden altijd. @ Miffy, leuk! Julie heeft van diezelfde sprietpootjes als Lot
Theepot wat een lieffie!! leuk setje! Uit logeren moest er heel lang ook niet aan denken maar nu vind ik het eens in de zoveel tijd wel even heerlijk! Al mis ik ze dan wel..
Ciaransmummy leuke voetbal outfit!! hier hebben we een ajax outfit (en wonen in Rotterdam) Miffy leuke kleertjes!! Lynn joehoe!! je bent overstag! Diddle hier ook veel foto's op hyves!
o ja! die staat op mijn telefoon.. even kijken of ik die hierop kan krijgen via de laptop. ik zal morgen sowieso even een goede foto van de jas maken, want ze lag in de maxicosi te slapen toen ik die foto maakte.
mijn hoofd is een vergiet geloof ik.. upload net foto's van mijn camera, heeft ze toch haar jasje aan.. ga 'm in mijn album zetten
Hihi nee zie er niet zo heel veel van Maar hoe groot is je dochter? was volgens mij een beetje als Noa toch? hoe valt die bij haar?
ow jasje staat mooi!! enne jullie hebben echt dezelfde smaak! jas en sjaal hetzelfde!! Ik heb dat vestje trouwens ook van jottum op de 2e foto!
ze is 68 cm (en 8,1 kilo). hij zit goed, kan nog wel even gedragen worden (maat 74 hangt al wel klaar ).