Mijn dochter heeft vandaag aan: rompertje wit van de Hema (stretch) sokken bambino wit schoentjes shoesme steenrode tuniek van Noppies tregging van de Hema
Mooi setje Lynn! Hier vandaag een Lichtroze romper lange mouw en lichtroze maillot > Prenatal Spijkerovergooiertje > NOPPIES Verder permanent een zakdoek onder haar neus, want het blijft maar lopen
@Elke: dankje! Hier weer s&d le chic blouse en rokje, gymp bolero en zara maillot: Bekijk bijlage 103556
romper h&m met kraagje (gekleurd) rood vestje h&m rode maillot name it spijkerbroekje iets korter model name it
witte romper l/m hema groene poloromper k/m babygap wit fijn rib broekje name it witte sportsokjes ralph lauren
Lynn mooie setjes!! Ik kan helaas geen foto's maken want mn batterijen zijn weer leeg dus moet even nieuwe halen.. Gister had Noa een mexx setje aan en vandaag is ze niet lekker erg verkouden dus dr witte armani pakje(is hier al een keer eerder voorbij gekomen)
verschoning nodig. dit keer niet spugen, maar zijn hele gevoerde (witte!!!!) broek ondergepoept, door de luier en 2 rompers heen nu heeft ie weer zijn 'lock up your daughters' outfit aan: romper en broekje van rainbowbabies, tshirt van babygap. sokken waren schoon gebleven! 8)
witte overslag romper - hema wit shirt met konijntje - name it bruine broek met beige details - prenatal geloof ik? witte sportsokjes - ralph lauren bruine zachte hoge veterschoentjes met beige voering - h&m
Zo ik moest gewoon zoeken wat stond het topic ver weg! Setje van gisteren: Sokje, maillot en vestje van de hema rokje van babyface romper van frendz
Leuk setje theepot! Hier een retrolook voor onze snottebel Oranje longsleeve > HEMA dutch flower Grijze jeans > Oilily Blue Bug Paarse schoentjes > Shoesme Zal zo even een foto schieten, niet schrikken, al drie dagen extreem verkouden, anders maak ik wel een foto van wat verder weg
pff, dacht al dat iedereen kind alleen in pamperT had rondlopen vandaag ofzo?! morgen (kdv, dus ligt al weer klaar) witte wikkelromper hema (wel zo makkelijk met die vieze derriedrekbroeken van de laatste dagen.... ) wit shirt met beertje name it beige broek h&m witte sokken hema
Geen aangeklede kindjes vandaag? Hier dagje kinderdagverblijf, Hier weer een hema dagje. Heb vanochtend geen foto gemaakt maar heb nog wel een wat vagere foto op de comp. staan wat een beetje beeld geeft van het setje. (snappie nog)