Elke stoere kleertjes voor Puck! Theepot leuk! dat vestje van gister heb ik ook! Hier weer een foto met mijn telefoon gemaakt.. vergeet steeds batterijen! gister was ze helemaal in het jottum maar kreeg geen mooie foto alleen wazige van bewegingen.. vandaag beter resultaat! vestje shirtje jottum, rokje h&m? ( moet ik even gaan kijken) maillot hema
Luc draagt een taupe-kleurig gestreept truitje en een bijpassend broekje van Frendz met zwarte/donkerbronzen Oxxyschoentjes. @Sylvia, schattig hoor! Hier heeft het ook echt een aantal maanden geduurd voor ze dingen in haar haar liet zitten (of het er niet vanzelf uitgleed). Maar sindsdien vraagt ze ook zelf om staartjes en haarfrutseltjes !
Amy-Lynn vandaag een paars truitje met een rooie jurk van kiezeltje erover. het is een soort lakachtig glimmend stofje en we gingen net naar de supermarkt en meteen weer hoop complimentjes wat ze er weer stoer uit zag ze had spijkerjasje met rode bodywarmer eroverheen en stoer sjaaltje echt om op te vreten maak vanmiddag foto ze slaapt nu
Hema is leuk! en dat het herkenbaar is ja?? netals burberry i love it Jo dank je! dus ik kan nog hoop hebben bij Noa dat ze het ooit laat zitten nu is het echt een ramp zodra ik het erin doet moet ze weten wat het is en haalt ze het er gelijk weer uit.. Dat gooit ze het weer op dr hoofd maar als ik het klipje dan weer goed wilt doen begint het weer van vooraf aan!
dag dames, ben even een paar dagen druk geweest, maar kom vandaag weer even een outfitje showen. rokje en shirtje h&m maillot hema bolero bf
Wat een leuk setje Joyce! Mij maakt het ook werkelijk niks uit dat hema zo herkenbaar is, ik vind het leuk en het zit goed bij mijn dochter, daar gaat het toch om! En Sylvia, hier laat ze het haarclipje gewoon zitten, ze blijft er zelfs even stil voor liggen om hem in te doen dus er is inderdaad nog hoop.
denk dat je verkeerd opvat hoe ik het bedoel daar loopt bij ons het hele kdv in en daar hou ik zelf niet van dat wil nog niet zeggen dat ik geen hema heb hoor! maar je ziet meteen dat het van de hema is niet rot bedoeld maar gewoon zo ik het vind
beetje laat maar beter laat dan nooit betere foto heb ik niet morgen maar weer eens kijken of ze wil poseren hihihihih