ik vatte het niet verkeerd op hoor meid. Alleen je zei het is zo herkenbaar en je zei er niet bij wat je er erg aan vond. Daarom en? Mijn dochter draagt soms hema. Ik trek mijn kind aan wat ik leuk vind al is het zeeman bij wijze van spreken (nou vind ik zeeman toevallig niet leuk ). Kan me niet zo veel schelen wat andere mensen er van vinden. Maar goed, mijn kind gaat ook niet naar een kdv, kans dat ik iemand tegen kom met hetzelfde aan is dan ook klein. Misschien straks op de peuterspeelzaal...
grappig he!! had dat bij de H&M gehaald.. ze hebben weer veel leuke dingetjes! helaas veranderd de collectie maar heel weinig!
Mirell, inderdaad een stoere dame! Leuk hoor! En dat romperpakje is echt schattig, is van de H&M toch? Edit: oh we waren tegelijk bezig, haha Hier ligt ze nog lekker te slapen in haar pyama dus zal straks even een foto maken als ze aangekleed is.
ik zag de smoking ook al op de h&m site. schetig hoor! hier heeft meneer hetzelfde aan als vorige week (is nog maatje 50/56, dus nog even snel paar keer aan voordat het echt te klein is hahahaha). witte overslagromper (must met de spuitluiers van de afgelopen dagen!!!) wit shirt met blauw beertje stoer! (lief) blauw jogging broekje (babygap) witte sportsokjes (ralph lauren) benieuwd hoe lang dit schoon blijft... gisteren 3 outfits!!!
gisteren de rok bijna verkocht op marktplaats tot ik ineens dacht...............een 2e kans voor een gafe rok zou ze m nog passen en ja hoor...... truitje name-it zelfde stofje legging vend bolero salydog deluxe rok name it. romper hema
ja klopt.. wat een leuke outfit van je meisje zeg! voor meisjes winkelen is ook veel leuker he hier heeft meneer dan ook vaak d&g armani burberry en cavalli aan omdat ze weinig leuks hebben voor jongens.. dus dan maar wat minder en duurder!
ben net bij mijn nichtje geweest en nu is ze verliefd op amy-lynn haar rok wil er 1 voor haar kopen maar ze wil rose wie weet waar je die kan kopen? petticoat achtig
Op www.opkleinevoet.nl verkopen ze pettiskirts van Le Petit Tom. Die zijn wel ERG petticoat-achtig, staan erg wijd uit. Hebben ze ook in roze.
Hier een meekijker naar al die leuke kleertjes. Petticoats verkopen ze bij lepetittiom.nl en Oopsy Daisy Baby.. Echt super schattig!
@wonderbaby, wat ontzettend schattig! @mirell lief en toch stoer zo met die petticoat. Ik had ze hier voor mijn oudste ook, maar zij bleef steeds met haar spreidbroek eraan plakken. heel dat ding aan gort dus. Misschien toch maar weer eens op zoek naar een nieuwe, het staat wel erg leuk Vandaag lekker stoer, want we gingen een heel stuk wandelen door het bos. Brrrr en het was me koud
toen Amy-lynn haar spreidbroek droeg kon ik inderdaad ook dat soort dingen beter vermijden gelukkig maar dat die niet meer aan hoeft en wat denk je met dat hele gipspak van haar pfffffffffffffffffffffffffff toen kon ze echt niets aan maar was voor een goed doel
ja super maar dat koopt haar mama maar voor dr en ze is al 4 jaar dus word beetje krapjes de petticoat van amy-lynn was iets van 20,00 en dat vind ik net mooi
hier ook een prachtig mooi roze gipspak! ik wilde graag zwart gips (paste beter bij al haar kleertjes vond ik), maar dat mocht echt niet van mijn vriend. Dus hier ook 3 maanden een mooi zuurstok meisje in huis gehad
ik paste gewoon haar kleertjes aan op dr gips. en ik kocht leggings en die kreeg ik aan hoor. trekken en scheuren maar lukte best. heeft je dochter ook in tractie gelegen? en hoe gaat het nu?