lief voortaan wel je foto eerst draaien zit hier mijn labtop om te keren man kijkt meteen of ik wel goed bij mijn hoofd ben hihihihih
mooi setje Mirell! Erg lief! Joyce ook leuk setje!! hier zouden we vandaag naar een verjaardag gaan maar madam heeft koorts dus nu ga ik ff alleen,papa blijft thuis. We waren helemaal op elkaar afgestemd, allebei bruin/zwart aan: bruine bolero van jottum, jil&sil (rokje, zwart shirtje) en h&m maillot, en babypaws Bekijk bijlage 104798
dane heeft vandaag een shirtje van Noppies aan en een joggingbroekje.. z'n spijkerbroekje heeft ie vanmorgen ondergepoept
ging niet helemaal goed met de fles, dus nu in een zwart/witte combi van feetje (met een schone hysterische romper eronder in blauwtinten)
ons meisje vandaag. haar oma is jarig vandaag dus een feest rok. echt alles wat ze aan heeft is van mexx
Er komen weer erg leuke dingen voorbij Vandaag op kraamvisite en Puck draagt: -witte longsleeve - HEMA -paarse spencer - Bakkaboe -paars/grijs broekje - Name It -paarse maillot - Bakkaboe -supergave nieuwe grijze laarsjes - Shoesme (ben er maar een heel klein beetje blij mee )
Leuke setjes komen er weer voorbij! Elke, ben wel erg benieuwd naar de grijze laarsjes!!! Julie is vandaag naar het KDV en heeft aan: - witte romper lange mouwen (PB) - rode legging (Z8) - rood-wit gestipt jurkje (Z8)
hysterische romper in blauw/paarsig donkerblauw l/s met witte nijntje silhouet rode broek met donkerblauwe accenten donkerblauwe sokken (maar mss waren ze wel donkergrijs, zag het niet zo goed vanmorgen hihihi)
Outfit van vandaag (sorry voor de boze foto, ik stoorde bij het spelen... ) Lichtrose romper lange mouw > Hans textiel Multicolor jurkje > Noppies Lichtrose maillot > Kruidvat (actie van vorige week) Grijze beenwarmers > Handmade by oma Grijze laarsjes > Shoesme