Lynn, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Danique! Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag gehad!
theepot leuke kleertjes! Diddle ow dat setje is gaaf!! en leuke combi met het rokje bij Lisa! is dat het setje wat je heb laten maken?
Mirell crea hoor!! mooi gedaan! leuk setje heeft Amy-lynn weer aan! is amy lynn 1 naam? od lynn dr 2e naam? Noa heet Noa Lynn maar Lynn is dr 2e naam.. Pelikaantje lief hoor!
zal vanavond een foto plaatsen ze is jarig vandaag. maar we vieren het zondag.dan mag ze haar feest jurk aan.
het is echt 1 naam we zeggen ook echt Amy-Lynn met de klemtoon op Lynn en als we afkorten is het Lynn en nooit Amy vind Noa Lynn ook mooie naam maar jullie noemen haar dus alleen Noa ik vond Amy mooi en mijn man Lynn dus dan maar 1 naam van gemaakt ennnn we horen m nooit
van harte gefeliciteerd zondag zijn er een hoop feestjes zo te lezen bij jou bij Lynn en bij mij meiden de koffie staat klaar hoor!!! hihihihih
@ Toefje, gefeliciteerd!!!!! @ Mirell en Sylvia, dit is idd het setje wat ik heb laten maken voor ze!
Joyce hihi wat een combi gelukkig heeft mijn schoonmoeder wel een mooie smaak dus mochten ze daar ooit andere kleren aandoen weet ik dat het er wel uitziet! Maar het setje van vandaag is mooi hoor! Noa heeft vandaag een S&D le chic setje aan..
Toefje gefeliciteerd!! Diddle dat is mooi gedaan zeg! echt een mooi jurkje! waar heb je dat laten maken?
Leuke creaties Joyce en Mirell!!! Hier had ze kdv dag, maillot s&d le chic, h&m romper lange mouw met kraagje en tuniekje van bampidano. foto heeft hier al eens opgestaan