Florine droeg vandaag een setje van BF, maillot van Bonnie Doon enlaarsjes van Timberland. Pepijn setje van BFC (broek en trui), romper hema, sokken Hema en All-stars Foto van vandaag:
ja Amy-lynn is ook lang en slank. whahaha en karakter ook een draakje 1e klas en nu bijna 2 = neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ha! Mijn tweede bericht ooit hier. Kijken of het werkt! Dit is mijn Maud, ook al is deze foto niet van vandaag, maar wel wat ze vandaag aan had (alleen met andere sokjes)
vandaag zondag, een verjaardag én uit eten, driedubbel reden voor een sjieke outfit: witte romper hema witte overhemd romper babygap groen vestje vhals kik kid wit ribbroekje name it rammelaarsokken hema (maar straks gewone witte sokken denk ik).
Een grijs met wit Nijntje overhemdje met vastgestikte bretels en een grijs cargo-broekje van de Bijenkorf.
Hallo dames. Ik heb even een vraagje voor de jongens mama's. Ik ben door de H&M gids een beetje op het idee te komen om te snuffelen naar een leuke kerstoutfit voor een jongen. Maar wat ik bij H&M zag staan was praktisch hetzelfde als vorig jaar.... Ik wil een leuke en originele set voor hem hebben. Hebben jullie misschien site's waar ik kan kijken ervoor?
@marye: Wat een schatjes @stout: Mooi meisje hoor! Vandaag nog in de pyjama, maar deze foto is van gisteren. Jurk H&M Bolero s&d le chic Maillot wibra
niet een hele duidelijke foto mijn meisje haar verjaardagsjurk we hebben een hele leuke dag gehad ondanks dat we 39,5 graden koorts had heeft ze zich goed vermaakt