Leuk mirell!! Fijn dat jullie toch een fijne dag hebben gehad! Joyce: gave outfits zeg!! @ die twee kleine baby's, ow wat een schattige outfits!
Heel erg druk maar wel ontzettend leuk! Ik vond het heerlijk dat iedereen naar de verjaardag van mijn meisje kwam...
Leuke outfits weer voorbij zien komen hoor!! Luna moet je wel een foto van de mooie Juulz laten zien in z'n stoere outfit!! Mirell gelukkig is het toch nog een geslaagde dag geworden ondanks de koorts! Ze zag er in ieder geval super leuk uit! Lynn leuke dag gehad?? Danique zag er als een prinsesje uit!! Staat dr erg mooi!
fijn he al die aandacht voor je meisje Amy-lynn haar vriendje ging happy birthday zingen moest helemaal traantjes wegpinken hij is 2,5 jaar zoooooo schattig ahhhhhhhh normaal zou ik zeggen het eerste jaar geen verjaardag meer maar ben zelf volgende week jarig heb mijn bril af moeten zetten omdat me glazen beslagen raakte van de drukte in huis. had hier 10 kindjes rondrennen en 30 volwassenen in mijn huis maar het was wel heel gezellig en ze is me toch een boel verwend.
Wat zagen de jarigen er mooi uit!! Mirell, beterschap voor Amy-Lynn. Wat knap dat ze het heeft volgehouden met die koorts!
Hier vandaag: - een paars rompertje - een paarse legging met zilver sticksel - een roze vestje - roze sokjes - luiertje maat 3
@ Mirell, helemaal mijn smaak! Gelukkig heeft ze nog wel kunnen genieten ondanks dr koorts. @ Lynn, ze ziet er weer superchique uit je prinses!
Vandaag F: Spijker harembroek Petit Bateau Rose Capuchontrui Petit Bateau Roze romper Hema Sokken Hema P: Spijkerbroek Name it! Capuchontrui met overhemd Z8 Sokken Hema Witte Romper Hema
Wat zagen de birthday-girls er mooi uit zeg! En de tweeling van Marye klinkt ook erg leuk qua outfit. Hier was vanochtend Julie weer helemaal beter (had het weekend koorts), dus ze is naar het KDV. Ze heeft aan (alles van Noppies): - rode legging - spijkerrokje - rode longsleeve met paardje
Schattig Sylvia! Wat voor jurkje is dat van jottum, ik kan het niet goed zien Hier vandaag: mama had geen zin (dat is nieuw) dus ze heeft een pofbroekje aan van name it en een blauwe longsleeve van oilily en grijze sokken en wit/zilveren boumy's ja uberperfectionistas hebben ook weleens een offday
Mijn lieve meisje draagt: - lichtroze longsleeve romper met geborduurd kraagje, geen idee welk merk - bruin wollen tuniekje met korte mouw en roze en paarse accenten, H&M - bruine legging, merk onbekend - bruine sokjes, H&M - slofjes met Barbabob, H&M
@Sylvia, wat zien je meiden er toch altijd prachtig uit! Plaats je eens een foto van de drie meiden samen? @Ise, Maasmechelen is echt de moeite waard. Vanaf hier (N-Br) is het ongeveer een uurtje rijden. Vandaag: Giletje > Cakewalk Longsleeve > HEMA Rokje > HEMA Legging > Noppies Sokken > Bambino Laarsjes > Shoesme